Den är intressant att köra säger du? 26 tusen vill du ha? Om jag säger att den är hopplöst ful och med en världsfrånvänd och skrattretande prislapp, vad säger du då
Då skall du nog inte kolla in tråden för gamla enstånkor här i samma forum.... ?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Xr 650 https://www.blocket.se/vi/97486422.htm
41000:- för en 20 år gammal stånka. Sålde min för samma pengar för 10 år sedan.
Galet.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Xr 650 https://www.blocket.se/vi/97486422.htm
Galet.
Allt man sålt är dyrare idag , det är lätt konstateratJag vill tipsa om en annons på Blocket: Xr 650 https://www.blocket.se/vi/97486422.htm
Galet.
Det är ingen xr500 det ärmöjligen en xr480Bilden börjar klarna av vilka som svarar på mina Blocket annonser, och vill idka byteshandel.
Det brukar ju vara någon som typ denna "Elias" som vill byta mot någonting helt ologiskt.
Så, någon gång måste ju denne Elias försöka att sälja sakerna som han inte begriper sig på.
Det blir mycket "det ser ut som att...", "ganska säker på att..." , "lätt att...."
Ska skicka en förfrågan om han vill byta mot en hydrofor med ett litet rosthål i botten, bara ett litet hål, enkelt att laga för den händige, och inget som stör om man inte fyller den med vatten.
Ähh, jag är väl bara bitter för att jag sitter fast i en släktträff och inte kan komma loss
View attachment 462407
Hur tänkte du där, jag har två 500r och de ser väldigt lika ut...Det är ingen xr500 det ärmöjligen en xr480
My mistake? tittade inte noga o såg att det var 4T naturligtvis är det en xr jag tänkte luftkyld cr o den e vad jag vet 480cc o vattenkyld 500cc.Hur tänkte du där, jag har två 500r och de ser väldigt lika ut...
...så säger brorsan om min två gsf1200 som har originalsving - han har tidigare bara sett min långsvings version. Rent estetiskt skulle mina gsf1200 se bättre ut med 10 cm längre sving - och jag skulle få en anledning till att trimma dem lite till för bibehållen kul-faktor-på-ettan-trots-uppdrevad-och-längre-sving.Inte blocket, men.... ser den inte konstig ut bak? Som om svingen var 5 cm för kort?
Nja, ser inte alla Honda hojar ut så nuförtiden?Udda cykel...
View attachment 462602
DN-01 skulle stannat som en tanke och inte ens blivit minsta lilla sträck på ett papper, usch.Udda cykel...
View attachment 462602
Men det där är väl egentligen en "scooter" och inte en MC?DN-01 skulle stannat som en tanke och inte ens blivit minsta lilla sträck på ett papper, usch.
Däremot hade jag gärna skådat Honda EVO 6 på vårt vägnät då och då.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|