notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
Men det där är väl egentligen en "scooter" och inte en MC?
Återigen: är det ingen som ser vem som är säljare...?Udda cykel...
View attachment 462602
Men det där är väl egentligen en "scooter" och inte en MC?
Återigen: är det ingen som ser vem som är säljare...?Udda cykel...
View attachment 462602
Det är ju lite synd om honom, han verkar ju ledsen över att behöva sälja.Köp en R6 & kör ifrån alla litershojar
Beskrivning
Nybesiktad och går till 05-2023 Gått ca 4000 mil. Med en tår i ögat är det tyvärr dags att avyttra den trevligaste hojen jag har ägt, på grund av att suget för båt har tagit över. Det är en av de första modellerna yamaha gjorde med insprut och är EJ att jämföra med förgasarhojarna. Dessutom släppte yamaha premiummodeller utav just denna för att ha den värsta maskinen på marknaden. Denna åker du ifrån de flesta 1000cc med och maskinerna är så gott som odödliga. Hojen är väl omhändertagen utav mig och utav tidigare ägare. Servad varje år enligt konstens regler. Kolfiber framskärm. Kolfiber bakskärm. Kolfiber kåpa på tanken. Akrapovic avgassystem. Nya däck både fram & bak, monterades i höstas. Sitter även eftermarknadsblinkers på. Sitter skjutspinnar bak då den mestadels har används som dagsutflykthoj för mig och sambon. Hojen är reggad som en mellanhoj (A2) pga billigare försäkring, men strypningar är borttagna. Hojen är fin för sin ålder, men självklart finns en och annan repa eller skråma. Men inget anmärksvärt. Startas på plats, och provkörs när jag har pengarna på mitt konto. Säljes eller bytes emot motorbåt, sportbåt, daycruiser. Inget annat! TALAR ENDAST SVENSKA.
View attachment 462594
Alla vill haaa, kööp!
Fixade sista meningen till dig, förstår att det gick lite bara av farten där.Det kommer en dag när det betalas top daler för en fin Stalama-kåpa.
Fatta att man en gång i tiden kunde göra pluggar, tillverka kåpor, ta mått på alla aktuella MC-Modeller, ta fram monteringssatser, marknadsföra, distribuera och tjäna pengar på MC-tillbehör. I SVERIGE!
På ett vis är det ett stycke svensk industrihistoria vi tittar på, och absolut viktig MC-Historia.
Skulle göra sig bra som den är på väggen i en mancave.
Endastinitieradegalna förstår...
Det är iaf inte Rossi. Vi som varken köper DN, SVD, Sexpressen eller Aftonhoran lär googla på Frans Clemens Jonas Borglund.Återigen: är det ingen som ser vem som är säljare...?
EJ att jämföra med förgasarhojarna
Blev inte det minsta klokare, får bara träffar på en gubbskrutt i Åkersberga.Det är iaf inte Rossi. Vi som varken köper DN, SVD, Sexpressen eller Aftonhoran lär googla på Frans Clemens Jonas Borglund.
Motorskribent.Blev inte det minsta klokare, får bara träffar på en gubbskrutt i Åkersberga.
Aha - inte särskilt känd med tanke på Google-resultaten. Men tack för upplysningen, nu kan jag lugnt fortsätta min dag.Motorskribent.
Motorskribent.
När styggelsen kom 2008 så kunde man läsa i Hondabladet att det var en korsning mellan en lättkörd skoter och bekväm custom.Men det där är väl egentligen en "scooter" och inte en MC?
Tillägg: försäkringsklassen för DN-01 är custom.När styggelsen kom 2008 så kunde man läsa i Hondabladet att det var en korsning mellan en lättkörd skoter och bekväm custom.
NSA 700 som den också hette kostade tredje året den tillverkades (2010) 129,900 :-
Som fan!
Longest standing och son till Åke Berglund.
Hans bror Staffan är snyggare och får vara med i TV, men det var Jonas som satt på dödsplatsen när Collin flippade A-klassmersan.
View attachment 462612
Photocredit: Peo Kjellström
Bild från:
Dagen då Mercedes A-klass slog runt
Det är tisdag förmiddag den 21 oktober 1997. En liten blå Mercedes A-klass stävar mot Bromma flygplats för att utföra ett undanmanöverprov. Ett rutinuppdrag, men det blev inte så...teknikensvarld.se
Tänkte ni ville veta...
Vad är det för skyffel som nummerplåten sitter på?
Tänk dig att du vaknar upp och den ligger bredvid dig i sängen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |