Ok. Trodde det stod rätt tillverkningsår på Transportstyrelsen även om det är en import.
Ok. Trodde det stod rätt tillverkningsår på Transportstyrelsen även om det är en import.
Detta är fan inte ok. Skriva att det är en 2020 modell. Kollade reg nr och den är importerad. Det kanske denna handlare skulle informera om?
Och jag får inte ihop det med med priset. Med kontantinsatsen och avbetalningarna så blir priset 79856 kr. BMW s1000rr https://www.blocket.se/vi/97456998.htm
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
De räknar väl med restvärde som löses vid sista avbetalningen..?Och jag får inte ihop det med med priset. Med kontantinsatsen och avbetalningarna så blir priset 79856 kr. BMW s1000rr
Enligt ramnumret och en VIN-dekoder så är det en 2018, inte en 2020.Detta är fan inte ok. Skriva att det är en 2020 modell. Kollade reg nr och den är importerad. Det kanske denna handlare skulle informera om?
BMW s1000rr https://www.blocket.se/vi/97456998.htm
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Förstår inte riktigt att Blocket accepterar angivna priser 1234567:- och liknande.
Är du en sådan där som tycker att man bara får skriva "kan tänka mig byte mot något, kom gärna med förslag"... Istället för t.ex "bytes mot Hayabusa"nerlusad med orealistiska priser, orelaterade sökord osv.
Ja, och att hojen annonseras ut i Jokkfukkingmokk när den står i Gjövik - typ Lillehammer.Förstår inte riktigt att Blocket accepterar angivna priser 1234567:- och liknande.
Vet inte hur många jag rapporterat in till deras kundtjänst, dom verkar högaktningsfullt skita i att sidan blir nerlusad med orealistiska priser, orelaterade sökord osv.
Antar att man gör allt för att "hålla besökarna kvar länge på sidan" för att kunna sälja reklamplatser...
Det är lika illa med förbannade jävla auktionsförrättare som skriver 1000 kr som pris på allt.Förstår inte riktigt att Blocket accepterar angivna priser 1234567:- och liknande.
Vet inte hur många jag rapporterat in till deras kundtjänst, dom verkar högaktningsfullt skita i att sidan blir nerlusad med orealistiska priser, orelaterade sökord osv.
Antar att man gör allt för att "hålla besökarna kvar länge på sidan" för att kunna sälja reklamplatser...
Då budar jag nog hellre på denna 38kW: More bang for the buck och regbesiktning är ju bara en svingförlängare bort liksom.
Är det så enkelt verkligen?Då budar jag nog hellre på denna 38kW: More bang for the buck och regbesiktning är ju bara en svingförlängare bort liksom.
Du får förvisso bänka den så du vet effekt och sen skall du bevisa att komponenterna håller för den effekten du nu har..... *host* 38kW.... ?Är det så enkelt verkligen?
Finns några byggtrådar i turboforumet med folk som fixat det. Orkar inte börja sammafatta det i Blocket-tråden ?Ok, men hur bevisar du det?
Hanusse undrade nog hur du bevisar att grejerna håller sfro kräver väl minst tre större förändringar förutom turbo annars har jag för migFinns några byggtrådar i turboforumet med folk som fixat det. Orkar inte börja sammafatta det i Blocket-tråden ?
T.ex. https://www.sporthoj.com/forum/threads/lagligt-med-turbo.144464/
Ja, jag tycker inte att tråden som det hänvisades till var speciellt fyllig, och innehåller egentligen ingen fakta.Hanusse undrade nog hur du bevisar att grejerna håller sfro kräver väl minst tre större förändringar förutom turbo annars har jag för mig
Tråden var ett exempel..Ja, jag tycker inte att tråden som det hänvisades till var speciellt fyllig, och innehåller egentligen ingen fakta.
Eftersom jag själv har varit intresserad av att köpa en färdigbyggd turbohoj så har jag haft lite bevakning på Blocket, men det är ju extremt ovanligt att det dyker upp någon som är besiktigad med turbo.
Så det gör att jag är lite skeptiskt till att det är så himla enkelt fixat, för då borde man ju ordna det innan försäljning.
Å andra sidan verkar ju mycket som säljs på Blocker bara ha "lite småfix för den händige" kvar att göra.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|