En förstörd hoj ska inte kosta merDen var lite billig...
De flesta originaldelar ingår ju för den som vill köra original och 18 papp för en GSX1400 är billigt.En förstörd hoj ska inte kosta mer
Vafan är det för fel på en original GSX1400?
Är den inte original..? Typ 94mmSvårt att se exakt på bilderna men har den ens nåt försprång?
Usch bara en mor kan älska den saken?Denna har ju varit uppe till försäljning innan:
Jag tycker han formulerar sig lite galet. Borde vara "Jag har en gammal motorcykel som jag har gjort sönder och nu tänkte jag se om nån idiot vill betala mer för den än den hade kostat som oförstörd".Gillar avgassystemet. Snygg dragning faktiskt.....men övergången mellan kromat rör till galvat rör lyfter ju det hela ?
Denna gillade jag stuket på, men sista på bakdelen borde nog snyggas upp.
Men han skriver ju ganska korrekt.Jag tycker han formulerar sig lite galet. Borde vara "Jag har en gammal motorcykel som jag har gjort sönder och nu tänkte jag se om nån idiot vill betala mer för den än den hade kostat som oförstörd".
Fast rullar inte mätarna runt på dem vid 10 000 mil?82a uttagen 89.
Av allt att döma hade den gått av bara lite över 1000 mil när dom satte sågen i den.
Något att fundera över ...
Jag tyckte den har potential att bli nått riktigt coolt. Plocka bort lite skrot och lacka lite delar så skulle den kunna bli grym.Denna har ju varit uppe till försäljning innan:
Fast rullar inte mätarna runt på dem vid 10 000 mil?
Den var fin ändå.
Gillar avgassystemet. Snygg dragning faktiskt.....men övergången mellan kromat rör till galvat rör lyfter ju det hela ?
Förstår inte riktigt problemet. Är det inte en 2020?Detta är fan inte ok. Skriva att det är en 2020 modell. Kollade reg nr och den är importerad. Det kanske denna handlare skulle informera om?
BMW s1000rr https://www.blocket.se/vi/97456998.htm
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS