Du skrev ngt om gaffelkronorna innan, som ser helt original ut. Tror du han kortat svingen? Det tror inte jag. Det feta crossdäcket ställer till proportionerna.Precis, den ser jäkligt komprimerad ut där bak.
Du skrev ngt om gaffelkronorna innan, som ser helt original ut. Tror du han kortat svingen? Det tror inte jag. Det feta crossdäcket ställer till proportionerna.Precis, den ser jäkligt komprimerad ut där bak.
Seriöst att använda stulen bild...Det finns ju ofta ett företag bakom programserier som dessa, så här är ett möjligt alternativ:
För 40kkr tycker jag väl ändå att det är rimligt vad man har åstadkommit.
View attachment 470645
Du har rätt, den är inte kortad sen menade jag topparna på gafflarna som säkert har ett namn som inte jag känner till.Du skrev ngt om gaffelkronorna innan, som ser helt original ut. Tror du han kortat svingen? Det tror inte jag. Det feta crossdäcket ställer till proportionerna.
Ja nu såg ja de våldsamt misshandlade toppskuvarna? Som jag inte heller vet ett bra namn påDu har rätt, den är inte kortad sen menade jag topparna på gafflarna som säkert har ett namn som inte jag känner till.
Ja nu såg ja de våldsamt misshandlade toppskuvarna? Som jag inte heller vet ett bra namn på
Går det lättare att få loss dom om man lossar skruvarna till klamman först?
Jag brukar lossa övre klamman lite och låta nedre hålla fast benet när jag drar loss.Går det lättare att få loss dom om man lossar skruvarna till klamman först?
Nä sedu, så kan man inte resonera. Då skulle Tesla ha dålig kvalitet på sina bilar eftersom de monterar dörrar, luckor, lysen och emblem snett.Jag tycker bilden ovan ger en fingervisning om hur resten är byggt.
Man kanske skulle ta och beställa en om den är så billig för exakt det utseendet... ?Det finns ju ofta ett företag bakom programserier som dessa, så här är ett möjligt alternativ:
För 40kkr tycker jag väl ändå att det är rimligt vad man har åstadkommit.
View attachment 470645
Det där är en mild tyskröv, skulle jag vilja säga. Fenomenet finns skrivet massor av inlägg om på forumet.Suzuki Banandit?
Har aldrig fattat varför man vill att bakänden ska vara uppböjd på det där viset.
Suzuki Bandit är ju ändå en hoj jag skulle kunna tänka mig.... Utan tyskröv...Suzuki Banandit?
Har aldrig fattat varför man vill att bakänden ska vara uppböjd på det där viset.
Suzuki Bandit är ju ändå en hoj jag skulle kunna tänka mig.... Utan tyskröv...
Fast då kanske det är en Hayabusa man ska ha, med orginal Latina-rumpa...
I like big butts...
Det är absolut en modell jag gillar, och gamla gixers med bullig röv...Då kanske en TL1000R skulle passa herrn?
View attachment 470689
Gillar motorn i de där hojarna. Hade en TL 1000 S ett tag, men den blev inlöst efter en närkontakt med en Volvo.
En sån man bara läst om men fick beskåda på Biscaya för några år sen. Håll tillgodo. Baken är oproportionerligt stor men jag gillar denna nätta hoj ändå.Det är absolut en modell jag gillar, och gamla gixers med bullig röv...
Var det bara Suzuki? Eller är det bara dom man minns?
Jag gillar ju även Cafe-racers med bulliga cutsar...
...och där gick gränsen för mig.En sån man bara läst om men fick beskåda på Biscaya för några år sen. Håll tillgodo. Baken är oproportionerligt stor men jag gillar denna nätta hoj ändå.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|