SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hallå där! Nu tar vi det lugnt. Z800 är en grymt snygg hoj ? (Min har dock inte horn och huggtänder)
Hallå där! Nu tar vi det lugnt. Z800 är en grymt snygg hoj ? (Min har dock inte horn och huggtänder)
Den är ju "ner slippad" måste ju vara jättesnabb.På tal om Falcos...
"Ser lite annorlunda ut pga av att den är ner slippad, shabby chic stil."
På tal om Falcos...
"Ser lite annorlunda ut pga av att den är ner slippad, shabby chic stil."
Jag lärde känna en kvinna som gick all in på Chabby chick grejen.Underbart! När man tröttnar och inte orkar färdigställa så gör man bara en konstnärlig beskrivning och säljer den som att det ska vara så.
Underbart! När man tröttnar och inte orkar färdigställa så gör man bara en konstnärlig beskrivning och säljer den som att det ska vara så.
Spännande effektsiffra.
Inte ens 1127 kitten var i närheten.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Aprilia 1000 Falco (183hk) - Gärna byte https://www.blocket.se/annons/stockholm/aprilia_1000_falco_183hk_garna_byte/100371454
Byter gärna mot bil, can-am eller mindre hårig hoj. Jag var inte tillräckligt manlig för denna. (Sjuk prestanda).
Kul att han har fått hjälp påMC-proffsen i Jönköping. Jag försökte köpa en Ducati där för ett par år sedan men misslyckades.Extra intressant med decimalen ,9 på slutet.
Få människor har rövdyno nog att kunna ta tiondelarna med.
...speciellt som han medger:
Tur han inte byggde ihop den där 200 hästaren. Han hade - som vanligt, dött direCkt.
Någon som tipsat Gunskirchen, förresten?
Det uträttas mirakel ute på Lidingö som dom torde vara ytterst intresserade av.
Avgassystem handbyggt för 40k. Minsann! Med original sugrörsdiameter och vanliga typ Yoshi/Quillpipor....Spännande effektsiffra.
Inte ens 1127 kitten var i närheten.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Aprilia 1000 Falco (183hk) - Gärna byte https://www.blocket.se/annons/stockholm/aprilia_1000_falco_183hk_garna_byte/100371454
Sluta sälj era hojar!!!
Why god!!! Why!!!! Why sålde jag min XS för!!! Fan, de e ju gött med en liten hoj också även fast man har en ny T7.
Fan vad jag ångrar mig, så jääävla dumt! All jävla tid och kärlek jag la på den hojen.
Det enda positiva är att jag funderar att kolla på om man kan bygga en custom från scratch.
Ett kit med ram/motor/hjul.
Alternativt den där Honda Shadow hojen…
Haha Touche!Så, vem skall sälja din nästa hoj till dig...?
Not funny man…Du kan köpa min GSX Kurtan, jag ska nog ha en XS istället.
Hmm…byta drivpaketet, göra (fullständig) service på den, importerad, 10 ägare (i Sverige), saknar servicebok och manual, samt saknar en nyckel.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 600 https://www.blocket.se/annons/halland/suzuki_gsx_r_600/100449076
80 och 90-tals sporthojar står inte högt i kurs ännu.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|