Inte så många såna på Marketplace ?Du gillar Pianon då?
Inte så många såna på Marketplace ?Du gillar Pianon då?
Hur tänker man som säljare här?
Skriv i sökfältet "EJ intressekoll" så slipper ni såna annonser!
T.ex.
Yamaha MT-09 EJ intressekoll
Intressekoll | Blocket
https://www.blocket.se › intressekoll
Blocket är Sveriges största marknadsplats inom kategorin intressekoll säljes i hela sverige med över 26 annonser.
Och det är bara dom som har det i rubriken...Intressant googleträff på ordet "intressekoll":
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda CB 250 N -79 https://www.blocket.se/annons/uppsala/honda_cb_250_n_79/100657630
En fin liten hoj.
14500kr för en CB250 som gått 6500mil. Rejäl prislapp, även frånsett att detta är den tristaste hoj som skådats. 27 Hk på en hoj som väger 170kg. Gissar att den blir kvar på Blocket ett tag.En 250 som gått 6500 mil!
Det är exakt vad jag påpekat tidigare. Ett tag funderade jag på att bjuda 8000kr för denna, men sådana bud brukar inte ens besvaras. Säljaren anser tydligen att detta är ett eftertraktat samlarobjekt och vill ha betalt därefter.Skönt att lillhondan är "bestickningsbefriad" så man inte hamnar i klammeri med rättvisan.
Jag hade en 900F i den färgkombinationen, undar om det skulle kännas lika kul med denna.
För 3000:- hade jag provat.
Ser ut som en fin liten hoj, till och med prisvärd skulle jag säga. Jämfört med valfri Puch Dakota eller liknande för 50000 som är helt uppåt väggarna.14500kr för en CB250 som gått 6500mil. Rejäl prislapp, även frånsett att detta är den tristaste hoj som skådats. 27 Hk på en hoj som väger 170kg. Gissar att den blir kvar på Blocket ett tag.
Du skulle alltså bjuda 8000 för den tristaste hoj som någonsin skådats?14500kr för en CB250 som gått 6500mil. Rejäl prislapp, även frånsett att detta är den tristaste hoj som skådats. 27 Hk på en hoj som väger 170kg. Gissar att den blir kvar på Blocket ett tag.
Efter valet -22 när miljöpartiet är näst största parti efter SD kommer 250cc vara max du får ha om den inte är el.Du skulle alltså bjuda 8000 för den tristaste hoj som någonsin skådats?
Varför inte dubbla pengarna och köpa någonting lite skamfilat men roligt?
Vi vet att du inte har råd, du behöver inte skriva det till varje länk.
Om man tittar på hojar runt 50 tusen så är det lika många i den prisklassaen som försöker ta ut överpriser, eller i 100tusen klassen, eller i 25 tusen klassen.
Det är inget unikt för hojar i 10 tusen kronors klassen.
Efter valet -22 när miljöpartiet är näst största parti efter SD kommer 250cc vara max du får ha om den inte är el.
Så köp nu och var en riktig "prepper".
Skamfilat blir lätt ett reparationspbjekt. "Roligt"? Jag åker hoj för avkoppling och frihetskänsla.och är inte ute efter roliga hojar. 8000kr vore helt ok för en oattraktiv 250cc eftersom jag är utan hoj för tillfället. Det är jag säkert inte ensam om, dessa annonser brukar bli långliggare på Blocket.Du skulle alltså bjuda 8000 för den tristaste hoj som någonsin skådats?
Varför inte dubbla pengarna och köpa någonting lite skamfilat men roligt?
Skamfilat blir lätt ett reparationspbjekt. "Roligt"? Jag åker hoj för avkoppling och frihetskänsla.och är inte ute efter roliga hojar. 8000kr vore helt ok för en oattraktiv 250cc eftersom jag är utan hoj för tillfället. Det är jag säkert inte ensam om, dessa annonser brukar bli långliggare på Blocket.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|