Dagens Blocket! (mc-relaterat)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Värlvårdade, nybes 400cc för 11-12000kr, sånt ser man inte i Stockholm. Här kostar såna hojar minst 5000kr mer, och vi stockholmare är inte rikare än andra.

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Vänta drygt en månad så händer det saker!
En del har redan justerat ner priset och när midsommar närmar sig inser folk att sommaren snart är slut och räntehöjningar riskerar att omintetgöra samkväm med ladyboys i Thailand.
Vem vill köpa en hoj av en som haft samkväm med några ladyboys..?

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Hittade jag en billig/risig sådan som var besiktad för sista gången skulle jag bygga en Café racer och ha som gårdsmoppe/åka och köpa mjölk/café moppe.

Den där var för fin för mig och mina förädlingskunskaper.

Jag skulle till och med vända framdäcket fel som en tribute till stilen :tummenupp
Hittade jag en billig/risig sådan som var besiktad för sista gången skulle jag bygga en Café racer och ha som gårdsmoppe/åka och köpa mjölk/café moppe.

Den där var för fin för mig och mina förädlingskunskaper.

Jag skulle till och med vända framdäcket fel som en tribute till stilen :tummenupp
15000kr för en 40år gammal 250cc med nästan 4'mil på mätaren, dyrt. Är inte dynklädseln lite trasig också?

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
15000kr för en 40år gammal 250cc med nästan 4'mil på mätaren, dyrt. Är inte dynklädseln lite trasig också?
Det var därför jag ville hitta en risigare en, helst med råttäten sadel och bucklig tank, där all plast saknas och blinkersarna hänger i sladdarna, gärna punka på båda hjulen och rostigt avgassystem, dom kan man få för under 10

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Det var därför jag ville hitta en risigare en, helst med råttäten sadel och bucklig tank, där all plast saknas och blinkersarna hänger i sladdarna, gärna punka på båda hjulen och rostigt avgassystem, dom kan man få för under 10
Såna hojar leta jag också efter, eftersom de får gå som "stugmoppar". Man vill ju inte ställa nåt som är i mint condition under en gran på landet. Dessvärre har de hojarna oftast dåliga däck, behov av "förgasarjustering" och "lite jobb kvar" innan besiktning, vilket kan bli både dyrt och kräva mycket jobb.

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
XR 650R 690r/sm
Här har vi en annan liten pärla, nästa gratis. Konstigt att den inte blivit såld redan. Jag är lite sugen på den själv, men det känns som en udda hoj som det kan vara svårt med delar till.

Yamaha Virago 250, 8500 kr.

Delar kan du sitta med en grogg i soffan och klicka hem , funkar prima

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Såna hojar leta jag också efter, eftersom de får gå som "stugmoppar". Man vill ju inte ställa nåt som är i mint condition under en gran på landet. Dessvärre har de hojarna oftast dåliga däck, behov av "förgasarjustering" och "lite jobb kvar" innan besiktning, vilket kan bli både dyrt och kräva mycket jobb.

Fast du dissade hojar med trasig sadelklädsel och repig tank nyss?

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja