Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki Z250 https://www.blocket.se/annons/stockholm/kawasaki_z250/100679926
Hittade jag en billig/risig sådan som var besiktad för sista gången skulle jag bygga en Café racer och ha som gårdsmoppe/åka och köpa mjölk/café moppe.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki Z250 https://www.blocket.se/annons/stockholm/kawasaki_z250/100679926
Värlvårdade, nybes 400cc för 11-12000kr, sånt ser man inte i Stockholm. Här kostar såna hojar minst 5000kr mer, och vi stockholmare är inte rikare än andra.Vilken tur att jag inte behöver fler just nu
Vem vill köpa en hoj av en som haft samkväm med några ladyboys..?Vänta drygt en månad så händer det saker!
En del har redan justerat ner priset och när midsommar närmar sig inser folk att sommaren snart är slut och räntehöjningar riskerar att omintetgöra samkväm med ladyboys i Thailand.
Hittade jag en billig/risig sådan som var besiktad för sista gången skulle jag bygga en Café racer och ha som gårdsmoppe/åka och köpa mjölk/café moppe.
Den där var för fin för mig och mina förädlingskunskaper.
Jag skulle till och med vända framdäcket fel som en tribute till stilen
15000kr för en 40år gammal 250cc med nästan 4'mil på mätaren, dyrt. Är inte dynklädseln lite trasig också?Hittade jag en billig/risig sådan som var besiktad för sista gången skulle jag bygga en Café racer och ha som gårdsmoppe/åka och köpa mjölk/café moppe.
Den där var för fin för mig och mina förädlingskunskaper.
Jag skulle till och med vända framdäcket fel som en tribute till stilen
Här har vi en annan liten pärla, nästa gratis. Konstigt att den inte blivit såld redan. Jag är lite sugen på den själv, men det känns som en udda hoj som det kan vara svårt med delar till.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki Z250 https://www.blocket.se/annons/stockholm/kawasaki_z250/100679926
Det var därför jag ville hitta en risigare en, helst med råttäten sadel och bucklig tank, där all plast saknas och blinkersarna hänger i sladdarna, gärna punka på båda hjulen och rostigt avgassystem, dom kan man få för under 1015000kr för en 40år gammal 250cc med nästan 4'mil på mätaren, dyrt. Är inte dynklädseln lite trasig också?
Här har vi en annan liten pärla, nästa gratis. Konstigt att den inte blivit såld redan. Jag är lite sugen på den själv, men det känns som en udda hoj som det kan vara svårt med delar till.
Yamaha Virago 250, 8500 kr.
Såna hojar leta jag också efter, eftersom de får gå som "stugmoppar". Man vill ju inte ställa nåt som är i mint condition under en gran på landet. Dessvärre har de hojarna oftast dåliga däck, behov av "förgasarjustering" och "lite jobb kvar" innan besiktning, vilket kan bli både dyrt och kräva mycket jobb.Det var därför jag ville hitta en risigare en, helst med råttäten sadel och bucklig tank, där all plast saknas och blinkersarna hänger i sladdarna, gärna punka på båda hjulen och rostigt avgassystem, dom kan man få för under 10
Delar kan du sitta med en grogg i soffan och klicka hem , funkar primaHär har vi en annan liten pärla, nästa gratis. Konstigt att den inte blivit såld redan. Jag är lite sugen på den själv, men det känns som en udda hoj som det kan vara svårt med delar till.
Yamaha Virago 250, 8500 kr.
Såna hojar leta jag också efter, eftersom de får gå som "stugmoppar". Man vill ju inte ställa nåt som är i mint condition under en gran på landet. Dessvärre har de hojarna oftast dåliga däck, behov av "förgasarjustering" och "lite jobb kvar" innan besiktning, vilket kan bli både dyrt och kräva mycket jobb.
Den fungerade innan han gjorde sönder den.
Jag vet inte vad jag tycker.
Hojen ser förjävlig ut men säljaen har ju vett att sätta priset därefter.
Startmotorkopplingen har tydligen gått sönder efter att han plockade ner MCn...Den fungerade innan han gjorde sönder den.
Ja man kör ju inte runt på den där frivilligt inte ens på kärra så vad ska man ha den till
Verkar ont om delar till just xv250. Det finns bilder, men inga priser eller möjligheter att beställa. Lelles/Partssweden i all ära, men man får nog söka delar utomlands.Delar kan du sitta med en grogg i soffan och klicka hem , funkar prima
Originaldelar till motorcyklar från de största märkena - Partssweden
www.partssweden.se
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum