Eller "hojar som ingen kommer köpa för att säljaren lever i en fantasivärld".Näe, den kanske inte säljs på hela sommaren, men jag ligger inte vaken för det.
Vi kanske ska döpa om tråden till "Hojar som Tammer inte har råd med"
Eller fispetat växlarna så de inte hamnat helt i läge.64 mil med lika många förare som demohoj är väl ingen fara.
64 förare som har övervarvat en kall motor
64 förare som har försökt köra på bakhjulet
64 förare som har stampat i växlarna.
Ja, det finns alla sorter på provkörningarna.Eller fispetat växlarna så de inte hamnat helt i läge.
Ooh, det påminner mig om när jag lyckades lägga i backen på en 240 i 70 km/h. Inget gick sönder, spännande nog, men det var nog inte hälsosamt för någon del av drivlinan.Ja, det finns alla sorter på provkörningarna.
Gemensamt är att hojarna kallstartas och dras mot varvstopp varje provkörning.
Lite som med hyrbilar, dom går att varva betydligt mer än en man äger själv, och dom kräver inte att man står helt stilla innan man lägger i backen heller.
Sån kunskap är ovärderlig. Gäller det alla remdrivna, som t ex Suzuki Savage 650?Då ska man veta att det är en remdriven pissholk, när remmen går av så finns inga att köpa, inte till lägre pris än du gett för hojen i alla fall.
Så gjorde en kompis till mig med sin 245. La i backen i god fart för att få till ett "förställ" och ta kurvan på en framåtväxel. Funkade flera gånger, men när lamellen finfördelades som damm i kopplingskåpan slutade han med det.Ooh, det påminner mig om när jag lyckades lägga i backen på en 240 i 70 km/h. Inget gick sönder, spännande nog, men det var nog inte hälsosamt för någon del av drivlinan.
Den där är för billig, det måste vara nåt fel. Den borde kosta minst det dubbla, eller tredubbla.Känns som Tammer Edition hela dagen lång
Här har du:Den där är för billig, det måste vara nåt fel. Den borde kosta minst det dubbla, eller tredubbla.
Shit, Tammers ambivalenta inställning till inköp har uppmärksammats internationelltBITMAIN, GOLDSHELL, INNOSILICON MINERS 2022
All equipment will be shipped from our warehouses in Shenzhen China. Additional shipping charges apply to orders shipping to international destinations.
GOLDSHELL KD2
GOLDSHELL KD2 KADENA MINER (6.4 TH/S) second-hand - APEXTOMINER
Model KD2 Miner from Goldshell mining Kadena with a maximum hashrate ,BEST PRICE ORDER NOW. Delivery DHL 3-7 days.apextominer.org
BITMAIN S19J
2023 BITMAIN ANTMINER S19J PRO (100 TH/S) Second-hand - APEXTOMINER
Manufacturer Bitmain Model Antminer S19j Pro (100Th) Release June 2021 Size 195 x 290 x 370mm Weight 13200g Noise level 75db Cooling 2 Fan(s) 4 Power 3050W Voltage 12V Interface Ethernet Temperature 5 - 35 °C Humidity 5 - 95 %apextominer.org
WORLD DELIVERY 3-10 DAYS
Den där vill ju jag haKänns som Tammer Edition hela dagen lång
Eller "Hojar som så småningom säljs, kanske något billigare, men inte till Tammer"Eller "hojar som ingen kommer köpa för att säljaren lever i en fantasivärld".
Ja, det finns alla sorter på provkörningarna.
Gemensamt är att hojarna kallstartas och dras mot varvstopp varje provkörning.
Kan ju bara svara på hur jag kör på en testrunda, men jo, nog brukar jag testa att dra ur hojen på några växlar iaf. Hur ska man annars känna på hur den leverar effekten? Sedan brukar jag ju iofs göra lite mer långsamma övningar med, och känna på på/avslag och sånt trist.Fast stämmer det där verkligen? På mer organiserade provkörningar får man väl skriva på ett avtal som säger att man får stå för en självrisk på typ 18k om något händer, så vem fan vågar köra som en idiot med det hängande över sig?
Hyrbilar däremot kan jag hålla med om att de ofta behandlas som en rödhårig styvson.
Ja, det kanske bara är jag som är feg när jag kör en ny hoj.Kan ju bara svara på hur jag kör på en testrunda, men jo, nog brukar jag testa att dra ur hojen på några växlar iaf. Hur ska man annars känna på hur den leverar effekten? Sedan brukar jag ju iofs göra lite mer långsamma övningar med, och känna på på/avslag och sånt trist.
Men jag får nog säga att jag plågar provhojar en del. Mer än vad jag plågar hyrbilar faktiskt.
Ja vi har ju sett i ett tidigare inlägg hur det börjar se ut
Rädda den innan någon sätter vinkelslipen i den!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|