Billigt!Stugmoppe delux.
Har bevakning på XS men vill inte ha en custom. Hade en XS750 Special som första hoj. Det räcker.
Den här måste väl vara oerhört mycket hoj för pengarna?
Fast du kan ju få en BB för 20'Den här måste väl vara oerhört mycket hoj för pengarna?
Där snackar vi mycket hoj för pengarna!Fast du kan ju få en BB för 20'
Fanns även en för 18'
Men varför kan folk inte lägga ut väsentlig information i annonsen? Körsträcka, är den besiktigad, servad, skick på däcken, "går bra", nånting mer...?Billigt!
Klassiker, även i den infantila customdressen.
Snygg motor.
Tjööööp, och massera snygg på ett försiktigt vis genom att avcustomisera den.
Fast du kan ju få en BB för 20'
Fanns även en för 18'
Men varför kan folk inte lägga ut väsentlig information i annonsen? Körsträcka, är den besiktigad, servad, skick på däcken, "går bra", nånting mer...?
Varför skriver stolpskottet att den gått 9000 miles när den har kilometermätare?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki Z500 Renoveringsobjekt https://www.blocket.se/annons/jonkoping/kawasaki_z500_renoveringsobjekt/100707102
Hoppas någon vill rädda den här
Ja, i synnerhet som han har ett engelskt namn, jag tänkte direkt att det var in importhoj, som aldrig blivit inregad (har träffat på en sån förut på blocket)Varför skriver stolpskottet att den gått 9000 miles när den har kilometermätare?
Lyckades blanda ihop olika bilder och dito text, orkar inte ens reda ut whats’s whatMystisk typ av stöld eller syftningsfel? Kul ändå om man som jag nördar in på just dessa grammatiska grodor
Jag är osäker på om en sån gris nånsin får samlarvärde. ??
Överpris men säkert fynd för den hugande entusiasten
Haha indeed!Jag är osäker på om en sån gris nånsin får samlarvärde. ??
Kan inte få bilden av ett tuggat tuggummi från näthinnan sen ngn skrev det tidigare i årJag är osäker på om en sån gris nånsin får samlarvärde. ??
FlåtKan inte få bilden av ett tuggat tuggummi från näthinnan sen ngn skrev det tidigare i år
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|