Det ante mig…
Om man har det minsta kunskap om hur värme avleds från metall så är denna motor en katastrof från början till slut.
Nu handlar det inte så mycket om fakta som om åsikter. Det är en liten minoritet av Sveriges motorcyklister som verkar tro att de är märkessnobbar och bara vill handskas med sällsynta dyrgripar körda av vissa välkända "celebriteter"....Jag inser plötsligt, som en blixt från klar himmel vad jag tidigare inte fattat, att Tammer faktiskt bara är ett troll. Han sitter bara och dummar sig medvetet i sitt utsatta område. Tänker inte reagera eller bemöta fånen mer. Han sänker bara nivån för sitt egna höga nöjes skull, fnittrigt upphetsad över att få sprida missnöje och glänsa i sin okunskap och ovilja att ta till dig fakta. Från och med nu är han lika osynlig för mig som han troligen redan är för andra i verkliga livet..
Utveckla gärna.Om man har det minsta kunskap om hur värme avleds från metall så är denna motor en katastrof från början till slut.
Skit i hanUtveckla gärna.
Du trollar bara. Var lite kul och charmigt ett tag, nu är det bara tjatigt.Det går inte att jämföra ett unikt konstverk med en masstillverkad mekanisk produkt. En RC30 har inte mer samlarvärde än en möbel från IKEA.
Finns både en SP & en LE från 2006, både med marchesini & öhlins gaffel, bakdämpare & styrdämpareJa just ja, den hade jag glömt. Var det den som hade numrerad plakett längst fram på tankkåpan och inte på gaffelkronan...?
Annars har jag sett flera ägare till 2006'or med gulsvarta kåpor som på fullt allvar tror att de har en 2006 R1 LE, trots att de har standardhojen med gulsvarta kåpor och inte LE'ns utrustning.
Bara för att vara näsvis så heter Hondan med ovalkolvar NR750Nu handlar det inte så mycket om fakta som om åsikter. Det är en liten minoritet av Sveriges motorcyklister som verkar tro att de är märkessnobbar och bara vill handskas med sällsynta dyrgripar körda av vissa välkända "celebriteter"....
Gärna. För de inte så insatta så ska jag göra det mycket förenklat. Den smalare delen av en oval kolv kommer utveckla betydligt högre värme än den breda delen, vilket även en komplett idiot kan förstå kommer ge problem.Utveckla gärna.
Finns både en SP & en LE från 2006, både med marchesini & öhlins gaffel, bakdämpare & styrdämpare
SP hade slirkoppling, fast den igentligen inte kom förrän 2007
LE är jag lite osäker på om den har slirkoppling
Precis, den gula LE är för US, den svarta SP för Europa & CanadaJag vill minns att LE/SP beror på om den är gjord för amerikanska eller europeiska marknaden.
Hondas ingenjörer är knappast kompletta idioter. En komplett idiot är inte heller en vuxen människa som inte vet hur man bryggar förbi en brytare på kopplingshandtaget. Det är bara någon med riktigt låg teknisk kompetens.Gärna. För de inte så insatta så ska jag göra det mycket förenklat. Den smalare delen av en oval kolv kommer utveckla betydligt högre värme än den breda delen, vilket även en komplett idiot kan förstå kommer ge problem.
Han kan få 12500:- för F1:an.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Triumph speed Triple/ snygg * gds-hoj* https://www.blocket.se/annons/goteborg/triumph_speed_triple_snygg_gds_hoj_/102961224
Någon som är sugen på ett projekt? Ser ut att vara fin. Miltalet var inte högt heller.
View attachment 475148
Han kan få 12500:- för F1:an.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |