Ja han lyckades inte riktigt fånga den där keramiska lackbehandlingen på bild direktView attachment 480069View attachment 480070View attachment 480071
Ja ibland funderar man ju på hur många fel******* personer det finns om det här är någon av dom finare som finns
Ja, det är ju tur det, för han har inte fått den att fastna på lacken något vidare.Ja han lyckades inte riktigt fånga den där keramiska lackbehandlingen på bild direkt
Det gör inget eftersom det är kinakåpor. Dom blåser snart loss från hojen.Ja, det är ju tur det, för han har inte fått den att fastna på lacken något vidare.
"Keramisk behandling......." - har han lagt sig i Leca-kulorna på Anderstorp? Det kan man kalla keramisk behandling.....Ja, det är ju tur det, för han har inte fått den att fastna på lacken något vidare.
Allt beror ju på omständigheterna - finns det ingen annan till salu är ju denna fräschast på marknaden just dåFräschast på marknaden…?
Med 5400 mil, baktändningar, rödfärg påkletad på bromsoken, dåligt omklädda sadlar och ett allmänt risigt skick…?
Dream on…
Med tanke på att hans är en 740 så skulle jag säga att den är klassiskt blocket-”unik”. De andra brukar vara 750.View attachment 480069View attachment 480070View attachment 480071
Ja ibland funderar man ju på hur många fel******* personer det finns om det här är någon av dom finare som finns
Lite sugen är du nog? Ungdomligt stylad och allt.Fräschast på marknaden…?
Med 5400 mil, baktändningar, rödfärg påkletad på bromsoken, dåligt omklädda sadlar och ett allmänt risigt skick…?
Dream on…
Det sjuka är att den fula och den här har följande ramnummer. 503300 vs 503301Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 750 SRAD 98hk Fin https://www.blocket.se/annons/blekinge/suzuki_gsx_r_750_srad_98hk_fin/104204580
Annars kan man ju köpa den här, men då lär man ju pimpa den själv! Kapa ljuddämparen, montera ledlampor m.m.
View attachment 480092
Det är sjukt. Coolt sammanträffande.Det sjuka är att den fula och den här har följande ramnummer. 503300 vs 503301
Så olika liv de har fått leva ?Det sjuka är att den fula och den här har följande ramnummer. 503300 vs 503301
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Can-Am Ryker 900 ACE Rally *Special* https://www.blocket.se/annons/vasternorrland/can_am_ryker_900_ace_rally_special_/102125741
View attachment 480104
Undrar hur folk som limmar sig på vägar uppfattar situationen om man lossas ladda lossas automat vapnen när dom sitter framför mynningen?Ja, fan, den där var i alla fall lite frän.
På något sätt så tycker jag att den är cool, på grund av att den är så överdriven i sin attityd.
Långt mycket fränare än alla patetiska HD jag sett med dödskallar och malteserkors.
Så....tummen upp - köp
Mad Max går över till Can-Am Ryker?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Can-Am Ryker 900 ACE Rally *Special* https://www.blocket.se/annons/vasternorrland/can_am_ryker_900_ace_rally_special_/102125741
View attachment 480104
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |