Inte alltid man har tillgång till snabbtanksystem - ex. hemma i garaget, eller bara pytsa i inför provkörning. Därav dubbla systemMen den har ju normalt tanklock också, vad jag kan se. Gimmick? Rickmankawan, alltså.
Inte alltid man har tillgång till snabbtanksystem - ex. hemma i garaget, eller bara pytsa i inför provkörning. Därav dubbla systemMen den har ju normalt tanklock också, vad jag kan se. Gimmick? Rickmankawan, alltså.
Fair enough.Inte alltid man har tillgång till snabbtanksystem - ex. hemma i garaget, eller bara pytsa i inför provkörning. Därav dubbla system
Vi kom på det när vi körde ERC med bil - ibland behövde man tanka o testköra, med snabbtanksystemet blev det pilligt att trycka ned "kläppen" o hälla på bränsle ur en dunkF
Fair enough.
Hir som haver, så är det lite fruktansvärt mycket pengar för en gammal cbr.Är lite allergisk mot annonstexter som övergår till föreläsningar.
Ja det är väl 10” mindre än den kostade ny ungefär så den har stått sig bra men å andra sidan är den en milstolpe o sporthojseranHir som haver, så är det lite fruktansvärt mycket pengar för en gammal cbr.
Det är den, men inte ovanlig.Ja det är väl 10” mindre än den kostade ny ungefär så den har stått sig bra men å andra sidan är den en milstolpe o sporthojseran
Just 92:an tricoloren är inte vanlig till salu, dom flesta är på skroten eller trashade sen är ju ingen hoj värd mer än den säljs för oavsett men mycket går på export och blir säkert mer när kronan minskar i värdeDet är den, men inte ovanlig.
https://www.blocket.se/annons/skane/saljes_bytes_speciell_bmw_k1200s_234hp/105963025Eller hur han beskriver ju tydligt hur han och dyno operatören nöjde sig med 200-220 hästar för körbarhetens skull, men att det finns mer att hämta(!)
SHOW ME DA PAPER liksom...
Otroligt med prestanda, rena dragbiken ( i hans drömmar ) förstår han själv inte hur orimligt det är?
Måste erkänna att om jag hade haft plats och pengar så hade jag varit svårt frestad. Lite dyr men den ser grymt fin ut.Hir som haver, så är det lite fruktansvärt mycket pengar för en gammal cbr.
Med den där senaste effektangivelsen har hojen sprängt ljugvallen.
Haha, va fan.... Det är ju ELON Ljud och Bild Ystad under nytt konto.Här finns mer från samma säljare
Vadå?Med den där senaste effektangivelsen har hojen sprängt ljugvallen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|