Det stämmer. Jag chippade en hoj som hade 100kw orginal. Efter chippet hade den 136hk. True story!Vadå?
Att chip-trimma en sugmotor mer än 30 % över originaleffekten, heeeeelt rimligt. ?
Det stämmer. Jag chippade en hoj som hade 100kw orginal. Efter chippet hade den 136hk. True story!Vadå?
Att chip-trimma en sugmotor mer än 30 % över originaleffekten, heeeeelt rimligt. ?
Ska man satsa på olw eller Estrella, eller är något amerikanskt bättre?Vadå?
De här grabbarna borde gå i Elon Ystads bänkningsskola. De är ju nästan hundra kusar kort!Det stämmer. Jag chippade en hoj som hade 100kw orginal. Efter chippet hade den 136hk. True story!
Pringles, raka rör.Ska man satsa på olw eller Estrella, eller är något amerikanskt bättre?
Förklaringen är enkel !De här grabbarna borde gå i Elon Ystads bänkningsskola. De är ju nästan hundra kusar kort!
Det kan vara så enkelt, men om man inte läser igenom sin text innan man skjuter in annonsen, så förtjänar man också att mobbas lite.Förklaringen är enkel !
Säljaren skulle skriva 123 hk men tryckte fel en tangent åt höger 234 hk !
Tveksamt att det är så, med tanke på att han svamlar om både "220hk" och "230hk+" i texten.Det kan vara så enkelt, men om man inte läser igenom sin text innan man skjuter in annonsen, så förtjänar man också att mobbas lite.
Med tanke på ELON Ljud och Bilds tidigare annonser så har han inte tryckt på fel tangent.Det kan vara så enkelt, men om man inte läser igenom sin text innan man skjuter in annonsen, så förtjänar man också att mobbas lite.
Tveksamt att det är så, med tanke på att han svamlar om både "220hk" och "230hk+" i texten.
Jag tror vi kan vara rätt säkra på att det är ett klassiskt fall av idiot.
ESA-stötdämparsystem = elektroniskt, du kan gasa full gas i sportmode och hojen stegrar inte ens lite om du har det igång! EN DRÖM!
ABS
Anti-sladd
Minst 150.000kr lagt förutom sista servicen.
Låter rimligt.Tveksamt att det är så, med tanke på att han svamlar om både "220hk" och "230hk+" i texten.
Jag tror vi kan vara rätt säkra på att det är ett klassiskt fall av idiot.
Den har anti-sladd. Kollar man på vissa nyare mc-modeller t ex Energica så har de anti-slang.@Klubba har redan påpekat att killen inte har en aning kring hur ESA fungerar och dessutom har snubben tydligen hittat ett "anti-sladd" som jag är nyfiken på.
Kunde inte låta bli att fråga. Lär väl inte få något svar eller ett svar att hans kamera gått sönder ?Kan ingen höra av sig till säljaren och tipsa om att han måste lägga upp protokollet för att backa upp sina siffror och tala om vilken tuning-gud han har varit hos.
Kunde inte låta bli att fråga. Lär väl inte få något svar eller ett svar att hans kamera gått sönder ?
"Hejsan! Önskar gärna en bild på mappningen innan vidare intresse ?
MVH /Peter"
Elhoj - för de som varken har eller gillar slang.Den har anti-sladd. Kollar man på vissa nyare mc-modeller t ex Energica så har de anti-slang.
Teamwork!Även jag har ställt en del frågor.
...så nu är annonsen borttagen.
Och killen är ju "inte alls stressad av att få sälja den" så den lär vi aldrig få se utannonserad igen.
Aldrig...
Ovanstående mening fick mig att tänka till. Är det ens teoretisk möjligt att ha anti-sladd på en tvåhjuling?Den har anti-sladd...
Ovanstående mening fick mig att tänka till. Är det ens teoretisk möjligt att ha anti-sladd på en tvåhjuling?
Men de har så dåligt chassie att det sladdar ikull ändå.Gäller inte det i princip samtliga hojar från stora firman i Milwaukee också?
<duckar>
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |