Såg den men reagerade också på framlyset.
Fanns den med det lyset på någon annan marknad?
Synd att det bara är en intressekoll ?
För ointressant som samlarobjekt, för dyr och fin som leksak. Så vad ska man ha den till?När nu både Yamaha och även Suzuki fått visa upp sina swampbikes här i tråden så vill jag påpeka att även Honda levererade jippohojar när det begav sig.
Dyrast, så klart.
För ointressant som samlarobjekt, för dyr och fin som leksak. Så vad ska man ha den till?
En bekant är mer av typen "vill bara ha saker". Köper på sig grejer han gillar för att han gillar dem, inte för vad man kan ha dem till. Bräschar inte och är noga, enligt egen utsaga, tvångsmässigt petig med skötseln, (utom sånt han inte har kunnandet att veta vikten av). Syns såväl i garderob/klädkamnare som garage. Uppfattar inte något skryt eller annat illasinnat beteende. Tror det ger en tillfredsställelse att ha dem och veta att de är hans. Har väl yppats något om knapphet i uppväxten.Reta sådana som inte har råd?
Många människor arbetar dag och natt bara för att irritera andra med sina rikedomar och prylar.
Det är just det som är drivkraften. Inget annat.
Ja, har man set på tusan!Har sett det tidigare - någonstans sag dom faktiskt ut så.
Finns begagnatspår på Ebay:
Reta sådana som inte har råd?
Många människor arbetar dag och natt bara för att irritera andra med sina rikedomar och prylar.
Det är just det som är drivkraften. Inget annat.
Så mycket text, men så lite info om hojen...
Man borde i alla fall skriva om den "går bra", eller kanske rentav "extremt bra", samt att det gäller både motor och låda.Hur mycket kan det finnas att berätta om en hoj som gått 140 mil?
Man borde i alla fall skriva om den "går bra", eller kanske rentav "extremt bra", samt att det gäller både motor och låda.
Jag hade även sett en mer broderande utläggning om hur svårt beslutet att sälja den är.
Han har i alla fall tagit med att endast seriösa köpare ska höra av sig, och det är alltid ett plus.
Saknar även info om den alltid har stått i varmgarge?
Att avsluta med en hotbild brukar också öka köpsuget hos potentiella kunder, i stil med: " - Blir den inte såld innan XXXXXXX då behåller jag den".
Så lite fylligare kan den allt göras
Du menar att man ska behöva skriva att en nästan ny hoj fortfarande går bra?
Jag betraktade det som överflödig information. Jag förutsätter att den är i det närmaste nyskick och tycker nog bara man behöver nämna om den på något sätt skiljer sig ifrån nyskick.
Sorry, jag var ironisk, det kanske inte framgick.Du menar att man ska behöva skriva att en nästan ny hoj fortfarande går bra?
Jag betraktade det som överflödig information. Jag förutsätter att den är i det närmaste nyskick och tycker nog bara man behöver nämna om den på något sätt skiljer sig ifrån nyskick.
Man kunde fått veta vad det var för en hoj...
Man kan vara det utan dyra prylar också!Funkade kanske för 20-30 år sedan, idag tar jag för givet att folk med dyra prylar är livegna hos banken.
Mest kåpa för pengarna?
View attachment 484313
Snarare "går det så går det". Då och då dyker det upp annonser där säljaren uppenbarligen hoppas att en galen miljardär ska dyka upp. Någon som struntar i vad hojen kostar och vad den är värd, och bara ska ha den till varje pris. Dessvärre är miljardärer inte dumma i huvet...Till salu för 450.000.-
View attachment 484296
Inropad för 51.000.- för tre år sedan.
View attachment 484297
Royal Enfield 350cc TV
Fabrikat: Royal Enfield Modell: 350cc TV År: 1946 Vikt: 170kg Skick: Motorcykeln är i fint skick, men är ej startad på några år. Se bilder för mer informationwww.klaravik.se
För mig ligger 51.000 närmare det rimliga än 450.000.- måste jag säga.
En siffra för mycket...?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |