Ser ju bra ut men har inte koll på marknadspris. Är det inte för långt eller dyrt hade jag åkt och kollat, med pengar i näven!
Några år sedan går fort! flera kompisar som sålt RD500 för mellan 15 och 25 tusen, just precis häromåretOups. Något överpris .
Sålde min med liknade miltal för 15´ för några år sedan. Skicket på den tror jag var bättre än annonsens...
Bättre än börsen att köpa gamla hojar verkar det som
Uhm, själv ser jag bara tjusningen i att bygga den - och det är väl därför han väljer att sälja den direkt efter färdigställandet. Att kalla det för "bil" eller "mc" beror alltså på i vilken ände man har det ensamma hjulet? För MC krävs någon form av A-kort... allt annat är B i alla dess former.Coolt bygge!
Uhm, själv ser jag bara tjusningen i att bygga den - och det är väl därför han väljer att sälja den direkt efter färdigställandet. Att kalla det för "bil" eller "mc" beror alltså på i vilken ände man har det ensamma hjulet? För MC krävs någon form av A-kort... allt annat är B i alla dess former.
Jag gör därför en intressekoll på detta unika fordon...
Varför...?Coolt bygge!
V8 Trike säljes i Svedala - Blocket
1234567 kr - Custom - Svedala - V8 Trike Efter 6 års byggande är den nu besiktigad o klar. Jag gör därför en intressekoll på detta unika fordon så att det i...www.blocket.se
Men han har ju sin kavaj som skydd...?
Det är ju i och för sig bra att veta att han funderar på att sälja den.Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2483 annonserwww.blocket.se
Högljudd!...jo tack..
Ja, herrejävlar!Men han har ju sin kavaj som skydd...?
Undrar hur andra sidan ser ut efter det där?
Tailtiddy?
Han kanske är trött på att bli utskrattad?Jag hade nog inte haft kvar hans stylingattribut. View attachment 461441
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |