Ser ju bra ut men har inte koll på marknadspris. Är det inte för långt eller dyrt hade jag åkt och kollat, med pengar i näven!
Några år sedan går fort! flera kompisar som sålt RD500 för mellan 15 och 25 tusen, just precis häromåretOups. Något överpris .
Sålde min med liknade miltal för 15´ för några år sedan. Skicket på den tror jag var bättre än annonsens...
Bättre än börsen att köpa gamla hojar verkar det som
Uhm, själv ser jag bara tjusningen i att bygga den - och det är väl därför han väljer att sälja den direkt efter färdigställandet. Att kalla det för "bil" eller "mc" beror alltså på i vilken ände man har det ensamma hjulet? För MC krävs någon form av A-kort... allt annat är B i alla dess former.Coolt bygge!
Uhm, själv ser jag bara tjusningen i att bygga den - och det är väl därför han väljer att sälja den direkt efter färdigställandet. Att kalla det för "bil" eller "mc" beror alltså på i vilken ände man har det ensamma hjulet? För MC krävs någon form av A-kort... allt annat är B i alla dess former.
Jag gör därför en intressekoll på detta unika fordon...
Varför...?Coolt bygge!
V8 Trike säljes i Svedala - Blocket
1234567 kr - Custom - Svedala - V8 Trike Efter 6 års byggande är den nu besiktigad o klar. Jag gör därför en intressekoll på detta unika fordon så att det i...www.blocket.se
Men han har ju sin kavaj som skydd...?
Det är ju i och för sig bra att veta att han funderar på att sälja den.Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2483 annonserwww.blocket.se
Högljudd!...jo tack..
Ja, herrejävlar!Men han har ju sin kavaj som skydd...?
Undrar hur andra sidan ser ut efter det där?
Tailtiddy?
Han kanske är trött på att bli utskrattad?Jag hade nog inte haft kvar hans stylingattribut. View attachment 461441
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|