"Dapparna" betingar fantasipriser, gäller även mopparna KS50 och den eftertraktade KS100 från 70-talet.Var det inte här i tråden någon svor över 125-priser på 20-30.000? Annons från igår:
Kan bli en riktig klassiker dettaHur ska detta sluta?
Kan bli en riktig klassiker detta
Men varför just Zündapp, skulle de vara nån småhojarnas Rolls Royce?"Dapparna" betingar fantasipriser, gäller även mopparna KS50 och den eftertraktade KS100 från 70-talet.
Tvåhjuling som tvåhjuling...Han hotade med No Surrender, är väl tveksamt om han är med där
Här är en annan som hörde av sig när jag ville köpa en downhill-cykel
Han ringde mig först och hade en hoj han ville sälja för 8000kr till mig , den han skickar på bild sen kostar väl 80.000
Han hotade med No Surrender, är väl tveksamt om han är med där
Du kanske ska informera No surrender om att han utnyttjar deras namn.
Fastlandseuropeiska cyklar har alltid räknats som något bättre än japanska/kinesiska.Men varför just Zündapp, skulle de vara nån småhojarnas Rolls Royce?
Jo det slog mig, men jag ville inte ha nåt mer med han att göra, han ringde upp senare igen på kvällen efter att han hällt i sig 3-4 liter självförtroende och berättade sluddrigt vad han skulle göra om jag anmälde honom
Alltså....herrejävlarTror att han gav upp.
Dagens citat: Brottas inte med en gris, för du blir bara smutsig och grisen blir bara road. .
Alltså....herrejävlar
Ja satte ut min bil på Blocket i somras, men fy fan vilket öde.
Efter en vecka ångrade jag mig, och tog bort annonsen, tyckte det blev för många klent begåvade som hörde av sig.
Men.....att det var så här illa, och tänker då även på "checksters" fina upplevelser!!!!!
Samtidigt får man en förståelse för varför många saker i samhället måste vara krångliga, dyra och övervakas.
För samhället måste ju dimensioneras för den kletiga sörja som alltid kommer att finnas.
Hur var det med avelsrådet?
Kan man inte införa det?
Eller......ja...det går ju snart inte att använda tjänster som Blocket, tyvärr
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|