notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
65522 mil då är den inkörd och klar
Precis! "Börjat släppa*
65522 mil då är den inkörd och klar
Ska väl bli ett unikt byggeVet inte om någon ens hann se den, men i morse kom det in en annons om en Yamaha XS400 -82 till salu till vettigt pris. 10.500kr, måttlig körsträcka och hyggligt skick, dock obesiktigad. Säljaren var den mystiske "bbb" i Tyresö i Stockholm som ofta har hojar till salu på Blocket.
Hur som helst var den borta på mindre än två timmar! Verkar var ett oerhört sug efter ointressanta hojar även nu mitt i vintern, ska bli intressant var prisnivån hamnar när säsongen drar igång på allvar sen framåt april-maj i vår.
Precis, förut la han ut ett namn, vad var det? Han har sålt ett minst sagt brett spektrum av hojar i flera år. Verkade få tag i hojar som inte varit på annons, blandat med hojar som varit på annons fyra timmar tidigare. Han hade en grym omsättningen för fyra år sen, en snabb avspolning och sen ut på b locket igen samma kväll med ett ofta rimligt påslagVet inte om någon ens hann se den, men i morse kom det in en annons om en Yamaha XS400 -82 till salu till vettigt pris. 10.500kr, måttlig körsträcka och hyggligt skick, dock obesiktigad. Säljaren var den mystiske "bbb" i Tyresö i Stockholm som ofta har hojar till salu på Blocket.
Hur som helst var den borta på mindre än två timmar! Verkar var ett oerhört sug efter ointressanta hojar även nu mitt i vintern, ska bli intressant var prisnivån hamnar när säsongen drar igång på allvar sen framåt april-maj i vår.
Den var ju bra fram till följande:
Det här var ju en duktig drömmare
Och grymma bilder, stående skärm och på långt avstånd hehe65522 mil då är den inkörd och klar
För att det är ett bilföretag som hittat en gammal racehoj med Öhlinsgaffel och tror de kan sälja vad som helst.Kan någon berätta varför en 20 år gammal R1a ska vara värd 50 tusen?
Det utrymmet lär du vilja fylla med en ljuddämpare efter uppstart och om du vill igenom en besiktning hade en vance &hines från en gixxer 750 över när jag hade en xt600 =oljud är inte skönsång och en stånka gör ont i öronen med proppar nästan med sån oljudslösning
Den är slidmatad, allt sitter under kopplingskåpan. Det är det nya.Förgasare o luftfilter verkar han ha gömt undan väl.
Den är slidmatad, allt sitter under kopplingskåpan. Det är det nya.
Ja det är konstigt.Det som förvånar med typ 90% av alla halvfärdiga projekt som läggs ut är att dom fått nya däck som en av de allra första åtgärderna. Vad skall man med 4-5 år gamla däck till när det äntligen (kanske) är dags att börja köra?
I just detta fallet verkar det som bakdäcket monterats fel, dessutom.
Unikt, sade Bull.
Nä nu får det bli något vackert i fint skick till ett rimligt pris.
Inte ens 4000 mil. Det ska göras en storservice där någonstans. Hoppas att den är gjord.
View attachment 466937
Ja det är konstigt.
Såg också bakdäcket. Såklart
Apropå ingenting så bjuder jag på ett par fina bilder från FB. Det kanske skär sig lite eller så är det bara jag.
Det kanske är något som kommer tillbaka. Som plåtfälgar lackade i samma färg som bilen. Eller motorer lackade i rött eller gult. Sadel i annan färg än brunt.
View attachment 466932View attachment 466933
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |