Inte så farligt ? men vill man ha en så finns det inte så många att välja påPlötsligt blev man vääldigt sugen på en R7:a!
Priset var väl inte heller så överdrivet?
Det där är ingen Yamaha R7....
Haha alltså, mycket pengar men jag trodde nog att minst 500 lax, upp till en mille var normalpriset på en R7.Inte så farligt ? men vill man ha en så finns det inte så många att välja på
Kan bara hålla med(fan vad jag hatar Yamaha för att de återanvände namnet)
Det kanske det är, hade ingen koll på vad en r7a är värd. Snygg är den iaf ?Haha alltså, mycket pengar men jag trodde nog att minst 500 lax, upp till en mille var normalpriset på en R7.
Precis! Kan du inte skicka länken till R7-säljaren (den andra) och se vad han svarar?Det där är ingen Yamaha R7....
Det här är en R7a
(fan vad jag hatar Yamaha för att de återanvände namnet)
"Hej, är inte du lite optimistisk med din prissättning...?!?Precis! Kan du inte skicka länken till R7-säljaren (den andra) och se vad han svarar?
Haha, lysande! Det är precis vad han verkar behöva, att bli berättad för vilka kliv utvecklingen tagit sedan -99!"Hej, är inte du lite optimistisk med din prissättning...?!?
Ifall du missat så har Yamaha släppt en 23 år nyare World GP 60th Anniversary edition R7 för 105 tusen.
Den nya R7 World GP 60th Anniversary är ju en riktigt special version med riktiga anor från GP racingen, jämfört med din gamla hoj.
Jag bjuder 45 000 för din hoj vid snabb affär och om du transporterar den hem till mig."
Man måste tyvärr logga in och det gör att jag är tvungen att stå för det i mitt eget namn. Vilket jag inte är beredd på
Det är så det kommer låta om några år när en ny generation kört sina R7: orHaha, lysande! Det är precis vad han verkar behöva, att bli berättad för vilka kliv utvecklingen tagit sedan -99!
Blir ju lite nyfiken på vem som sitter på denna OW 02, borde ju vara en "kändis" i vår lilla värld.
Han har haft den ju utställd i sitt ego, det måste vara rätt stort.Ofta berättar användarnamnet mer än vad säljare tänker på...
resten av världen snurrar vidare - obrydd av den otroliga potential som gömmer sig i säljarens garage.
Uppvaknandet brukar bli hårt.
Fick mig att tänka på en Opel Manta som hade gått 235 mil (eller nåt liknande) som var till salu i ett par evigheter.Man känner igen typen - dom sitter på samma pryl i decennier, övertygade om att dom har rätt och alla andra fel.
Någon som minns "Harri Nyman, Hisings Backa" och hans fantastiska Thunderbird med BMW-motor...?
Det var en följetång i alla annonsmagasin som fanns pre internet.
Den kanske skottade motorn efter 7 mil..?Begreppet "nästan ny" är ganska brett.
Endast ca 0,4mil/år, men funderingen går ändå till....varför hittade den ens sin första ägare?
View attachment 467048
Tänkte precis samma sak, är det till och med någon som hänger här på sporthoj?Blir ju lite nyfiken på vem som sitter på denna OW 02, borde ju vara en "kändis" i vår lilla värld.
Är de så usla? Tre ägare och sju mil...Den kanske skottade motorn efter 7 mil..?
Fullt möjligt.
Blocket har slopat telefonnummer så man lär logga in och skicka meddelanden.Undrar hur han tänkt att man ska kunna ringa.
Begreppet "nästan ny" är ganska brett.
Endast ca 0,4mil/år, men funderingen går ändå till....varför hittade den ens sin första ägare?
View attachment 467048
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |