Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Fast har man en hoj för den summan som demohoj?Är ju en KTM handlare som kanske måste låta kunder provköra ibland, så kallad demohoj
Fast har man en hoj för den summan som demohoj?Är ju en KTM handlare som kanske måste låta kunder provköra ibland, så kallad demohoj
Är ju en KTM handlare som kanske måste låta kunder provköra ibland, så kallad demohoj
Tror mer på att det är ägaren som testat den på lite grusväg och fantiserat om att han körde dakar rally. En sådan ovanlig cykel låter dom nog inte vara allmän demo.
Värsta hojen man kan ha, besiktad och klar för svenska rally vägar. Eller varför inte kasta in en anmälan till Dakar 2023.
Man kanske måste, om man vill sälja såna dyra hojar, det finns ju andra lika dyra hojar på marknaden menar jag.Fast har man en hoj för den summan som demohoj?
Redan såld? Någon måste ha tjänat bra på börsen i år."777 000 SEK eller högstbjudande"
Redan såld? Någon måste ha tjänat bra på börsen i år.
Den är klart frän.View attachment 468160
hellre lägga sina pengar på denna -83 Ducati 900. Rekordlång lista över allt godis.
Cykeln blev nog såld direkt. Priset var rimligt och cykeln fin. Jag såg den med egna ögon för ett par veckor sedan då jag var där och handlade en annan cykel. Frågade inte vad Indianen kostade, kändes som att det kvittade för mig även om han som ägde den försökte få mig intresserad. Visst vill jag ha en sån men det finns annat som lockar mer och för en valfri fyra från Amerika får en försaka mycket. Om det skulle hittas en under halvmiljonen är det ett bra pris.Om man tror att det är rimligt med närmare 800 000:- så borde man lägga ut den på en seriös auktionsfirma, i UK eller US.
Men om du ser över din elförbrukning och tecknar ett längre fast avtal så kan du ju lätt spara ihop den summan på ett år ?Hoppas att det här annonserna inte är representativa för prisnivån på Blocket säsongen 2022. Hojar för 265000 kr, 777.000 kr, 450.000 kr ligger lite över vad man är beredd att betala.
Jag hade köpt en billig skrothoj och tagit skylten från
Jävligt mycket jobb att byta ram och ändå dyr. Sen har man en tio år äldre hoj när man är klar….
elen kapad?
Stackars kille, vilken jävla soppa alltså
Soppa?
Jävligt mycket jobb att byta ram och ändå dyr. Sen har man en tio år äldre hoj när man är klar….
elen kapad?
Honda ST1300 hade väl samma ram 2002-2013.
elen kapad?
Honda ST1300 hade väl samma ram 2002-2013.
Osäker om de ändrat något fäste, men jag tror inte det.
Det var nog en Fredde.10 mil på mätaren. Tröttnade man snabbt eller var det bara en testkörning innan försäljning?
Mera info om hojen:
KTM 450 Rally Factory Replica 2022
KTM 450 RALLY FACTORY REPLICA 2022 är tillverkad med syftet att erövra topp-placeringar inom rally-racing. Genom att dra nytta av sina omfattande erfarenheter från främsta rallyarenan – liksom input från elitförare som lever för att vinna – är det en potent rallymaskin som är redo för race. KTM...www.bike.se
Han tog 3000. Swishar du?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |