Bättre pris än 500:an
Bättre pris än 500:an
Han köpte den i september, så den kan inte vara så bra om han inte vill köra den mer.Undrar vad denna går för?
Ser välbyggd ut men jag tror att kundunderlaget i Sverige är för litet för att få de priser de hoppas på.Undrar vad denna går för?
Jag tycker det ser fel ut med saknad framskärm.Ser välbyggd ut men jag tror att kundunderlaget i Sverige är för litet för att få de priser de hoppas på.
Jag undrar också varför byggaren inte lade ett par timmar på att sänka gaffeln invändigt istället för att bara sänka gaffelbenen i kronan. Hade gjort mycket för helhetsbilden.
Jo, det hade varit bättre med en liten skärm. Det verkar även saknas blinkers, så den är väl inte helt anpassad för att framföras i trafik.Jag tycker det ser fel ut med saknad framskärm.
Blir intressant att se om den här når fram till någon köpare?
Ser ju fin ut, men finns senaste årens marknad kvar?
View attachment 480335
Säljs för 38000 eller högstbjudande. Först till kvarn
Jag gissar att det snarare betyder att ifall man kommit överens om ett pris med någon som till slut bjudit högst och ska komma och hämta den senare, så kan fortfarande någon annan komma före till kvarnen och norpa varan (antagligen till ett ännu högre pris).. men jag kanske har lite svag tro på mänskligheten.Alla baser täckta...?
Säg att jag ringer tidigt på morgonen som första spekulant och bjuder 10.000.-
Jag är då onekligen ”först till kvarn” samtidigt som jag är den som lagt det högsta budet.
Jag kan Swisha!
*lerelakt*
Han kanske har satt på förgasare? Då blir det så många hästar...
Hur många hästar sa du?
Och man bör ju budgetera lite för servicen, och byte av växellåda med jämna mellanrum.Han kanske har satt på förgasare? Då blir det så många hästar...
Haha reagerade också på 37k service. Vilket bullshit…Och man bör ju budgetera lite för servicen, och byte av växellåda med jämna mellanrum.
37 papp för 7000-milasevice är ju hyfsat saftigt.
från 167 till 200-220 hästar genom helsystem och mappning....nja... De ger väl kring 140 på bakhjulet original.
Hur många hästar sa du?
Mycket tveksamt om någon ger det priset för en sådan. Runt 25 skulle jag gissaBlir intressant att se om den här når fram till någon köpare?
Ser ju fin ut, men finns senaste årens marknad kvar?
View attachment 480335
Den var ute i somras med rasad växellåda - tror han köpte den då och har fixat låda m.m. för de 37k han nämner - pengar i sjön. Har för mig att han varit i denna tråd tidigare, då med en Yamaha XJ900 som han sålde från företaget han jobbade på (Ljud o Bild eller något liknande)Haha reagerade också på 37k service. Vilket bullshit…
Fina siffror, jättefina. En del har verkligen tjännslan för det där med mappning. Skönt retro med "stegra".
Hur många hästar sa du?
Det enda som stämmer är väl när han skriver att DET ÄR EN DRÖM.. ?
Hur många hästar sa du?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |