hannuse
När resan är målet
Ehhhh, vilken ton
Vad har du skrivit åt honom?
Någonting totalt förnedrande, eller?
Jag har ingen uppfattning alls om prisbilden, och har ju inte det intresset heller, men man blir ju lite nyfiken på hur folk agerar...
Ehhhh, vilken ton
Inte alls faktiskt, jag skrev att jag hållit ett öga på annonsen under lång tid och sett den läggas upp lite då och då med varierande prisbild samt att det faktum att han inte fått sålt den tyder på att han begär för mycket. Undrade därför hurpass säljsugen han var och vad han kunde tänka sig att släppa den för. Hade han varit beredd att sänka priset en hyfsad bit så hade jag faktiskt varit intresserad av att köpa den, jag var verkligen inte ohövlig eller dylikt utan skickade en helt seriös förfrågan med den lilla kommentaren att det faktum att han inte fått sålt hojen på x antal månader kanske innebär att han ligger för högt i pris. Därefter fick jag den harangen. Han fortsatte yra ett tag även efter detta om hur anledningen till att hojen inte blivit såld ännu var för att han varit för tidigt ute i och med att "säsongen hade ju inte kommit igång ännu", och när jag ifrågasatte säsongens relevans då potentiella intressenter knappast lär köpa den för att ha som brukshoj så fick jag följande svar:Ehhhh, vilken ton
Vad har du skrivit åt honom?
Någonting totalt förnedrande, eller?
Jag har ingen uppfattning alls om prisbilden, och har ju inte det intresset heller, men man blir ju lite nyfiken på hur folk agerar...
Det får någon annan göra, mitt sista svar har han inte läst vad jag kan se så jag är nog blockad.Fråga varför motorn gåtts igenom på en hoj som knappt ser använd ut.
@Tammer - Skynda fynda!
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha SR 250 https://www.blocket.se/annons/stockholm/yamaha_sr_250/108514463
View attachment 483451
Han har ju tre annonser till ute, varav en bostadsrätt på Norrmalm som har en månadsavgift på 380 kr. Kan det verkligen stämma?? Nu bor jag ju i Småland, men det hade varit en galet låg avgift även här, i ett samhälle med 3500 invånare..Det får någon annan göra, mitt sista svar har han inte läst vad jag kan se så jag är nog blockad.![]()
Inte ovanligt med låga avgifter i gamla hus i storstäderna. Finns ett gäng med nollhyra också.Han har ju tre annonser till ute, varav en bostadsrätt på Norrmalm som har en månadsavgift på 380 kr. Kan det verkligen stämma?? Nu bor jag ju i Småland, men det hade varit en galet låg avgift även här, i ett samhälle med 3500 invånare..![]()
Han har ju tre annonser till ute, varav en bostadsrätt på Norrmalm som har en månadsavgift på 380 kr. Kan det verkligen stämma?? Nu bor jag ju i Småland, men det hade varit en galet låg avgift även här, i ett samhälle med 3500 invånare..![]()
Enligt Booli har såldes det en lägenhet i samma hus för ett år sedan och då hade den en månadsavgift på 328 kr. Den var dock några kvm mindre, så 380 kr kan nog stämma. Galet lite pengar, men det driver såklart upp priset en del.Inte ovanligt med låga avgifter i gamla hus i storstäderna. Finns ett gäng med nollhyra också.
Oftast gamla exklusiva sekelskifteshus med lokal i botten som drar in hyra.
Och så ska man betala sisådär 15 lökar i månaden i ränta för att bo i ett stenhål i väggen."Ty, åt den som har, honom skola varda givet..."
Antar att det är trappstädningen som kostar.
Och så ska man betala sisådär 15 lökar i månaden i ränta för att bo i ett stenhål i väggen.
Men, det är klart, har man pengarna, så är det ju ett fritt val.
Och så ska man betala sisådär 15 lökar i månaden i ränta för att bo i ett stenhål i väggen.
Men, det är klart, har man pengarna, så är det ju ett fritt val.
Btw har klurat en del på hur vissa föreningar med nollhyra och en lokal i botten fortfarande kan klassas som äkta förening. Någon som har koll?Inte ovanligt med låga avgifter i gamla hus i storstäderna. Finns ett gäng med nollhyra också.
Oftast gamla exklusiva sekelskifteshus med lokal i botten som drar in hyra.
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |