shit vilken fart det va på tråden nu då, svara på det längst upp så hamnar svaret typ längst ner
vanlig svensson som bor i stockholm?, alla bor inte i stockholm. Har inga siffor på hur många i sverige som fått bättre ekonomi och hur många som fått det sämre men vet iaf att jag fått det jävligt mycket sämre
att arbetslösa inte borde få rösta låter ju som en bra ide, de betalar ju som sagt mindre skatt, sen borde ju då tjerer bara få en halv röst, eller de kan möjligtvis få en och alla killar får 2 röster för alla vet ju att tjejer tjänar mindre i snitt och betalar ju då mindre i skatt, sen e de ju gravida och har sig med vilket kostar ännu mer pengar, nej, de kanske rentutav inte skulle få rösta alls de heller. Folk som e kommunalanställda då?, de betalar ju skatt men hela deras lön betalas med skattemedel så de betalar ju skatt med skattepengar! borde fan inte få rösta dem heller
jävla massa dravel här, jag e förbannad nu på moderaterna för allt de gör gör allting mycket sämre för mig personligen, tycker det e min rätt att få vara sne på dem utan att behöva tänka på de % som fått det bättre
och som sagt tidigare, får inget jävla jobbavdrag för enligt moderaterna har jag det ju redan för bra. Dock får jag ju vänligt nog betala höjda a-kassa och fackavgifterna som alla andra så jag inte ska känna mig alltför utanför