Dataspelstråden

Ingen som kör World of tanks? Jag provade och det var ganska så kul, man behöver ju inte pröjsa heller om man inte vill.

Funderar på att köpa mig en PC för såna här spel (kör Mac till vardags). Vad får man lägga för en komplett BRA dator (inkl skäm etc). Kommer man undan med 15k?

Ok. Är Inet-burken bra shit? Det var ett tag sen jag häll på med PC så ahr lite dålig koll på utvecklingen där.
Vill ha en rejäl skärm och ett bra grafikkort så att jag kan köra moderna spel med full upplösning. Funkar den där till det?

Ok. Är Inet-burken bra shit? Det var ett tag sen jag häll på med PC så ahr lite dålig koll på utvecklingen där.
Vill ha en rejäl skärm och ett bra grafikkort så att jag kan köra moderna spel med full upplösning. Funkar den där till det?

Jag byggde en liknande burk som jag har kopplat till en 50 tums plasma. Inga problem med att spela i princip allt med full HD med den.

Jag kör Planetside på Mallory och Cobalt. Mest som NC men även som Vanu. Bara att vi bestämmer oss för en server och ett lag =)

Ja, inte värt pengarna...

Köpte det för 99 kr med rabattkupong på CDON :) Känns inte lika "realistiskt" som BF3, mer ploj.

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky, stort som faen och känns väldigt mycket Fallout 3 fast med mer spännande och suggestiv miljö, inte bara öken. Svårt men skojjigt trots buggar och diskutabel grafik.

Det uppdateras ofta och ganska stora uppdateringar dessutom. Så om man inte spelat det på ett tag kan man räkna med en saftig installation igen.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back