vilse
Lite lätt vimsig ibland...
Jaja, inget är svartvitt så skulle jag nu hitta en kille jag gillar och han råkar bo hemma så överlever jag säkert det medMassa text
Men får jag välja, så föredrar jag att han bor själv
Jaja, inget är svartvitt så skulle jag nu hitta en kille jag gillar och han råkar bo hemma så överlever jag säkert det medMassa text
Jaja, inget är svartvitt så skulle jag nu hitta en kille jag gillar och han råkar bo hemma så överlever jag säkert det med
Jaja, inget är svartvitt så skulle jag nu hitta en kille jag gillar och han råkar bo hemma så överlever jag säkert det med
Men tänk på detta gossar!: vad ni har på fötterna när ni e ute avgör helt å hållet om ni får napp...
Tråden är skön, men jag är fortfarande singel.
Jag är jättesnäll, kan meka, kan köra jättefort på sköna vägar, kan laga mat som en gud, har len hy(enligt kvinnlig utsago), är uthållig, är även jävligt fattig. Äldre tjej med stadig ekonomi uppskattas! Skicka PM!
Bilder finns lite överallt här på SH, men just nu ser jag ut såhär.
Har det tagit dig så lång tid att komma på det?
Det har du ju faktiskt rätt i. Jag ångrar mig! Jag vill veta
Nämnde jag att du var läskig?
Det bästa av allt är ju att du faktiskt får välja själv.
Men tänk på detta gossar!: vad ni har på fötterna när ni e ute avgör helt å hållet om ni får napp...
Vill ingen kidnappa mig då?
Du får göra som Limez, lägg ut en bild så är det säkert ngn som nappar
Är tjejer så lata att de inte orkar besöka profilen och "garaget" så får det nog vara.
Är tjejer så lata att de inte orkar besöka profilen och "garaget" så får det nog vara.
Visst är de lata.
En del i det hela är nog att det är få av oss som har vettiga profilbilder.
Där måste jag säga emot dig!Får hålla med fröken vilse. OM killen är trevlig & verkar OK i övrigt så skulle det vara ok om han bodde hemma. Men eget place är att föredra.
Trodde det gick hand i handLite vilsen har jag alltid vetat att du är. Att du även är en virrpanna har jag inte upptäckt förrän de senaste dagarna.
Se, jag hade rätt, DU ÄR ELAK!Trodde väl nästan det. Nu får du inte :haha
Jag tror att menar läskande/frestande!
Tänker du omyndigförklara mig?Frågan är dock om hon borde få välja själv.
Så länge man är hel och ren och "ordentligt" klädd så är kläderna inget jag lägger märke till. Det är insidan som räknas vet ni väl?Inget nytt under solen. Därför man alltid putsar till skorna lite extra innan man går ut.
Förlåt, my bad, Sideline har tyvärr lite rätt där....
Sällan jag har fel.
Ligger nog något i det du skriver. Jag inbillar mig i alla fall att jag har en vettig bild, men jag kan ju ha fel. Har haft det ett par enstaka gånger tidigare i mitt liv.
Där måste jag säga emot dig!
Så länge de inte kommer i trätofflor eller sandaler med strumpor i så bryr jag mig inte ett dugg
Trodde det gick hand i hand
Se, jag hade rätt, DU ÄR ELAK!
Tänker du omyndigförklara mig?
Så länge man är hel och ren och "ordentligt" klädd så är kläderna inget jag lägger märke till. Det är insidan som räknas vet ni väl?
Nu ska jag titta profilbilder
Visst är de lata.
En del i det hela är nog att det är få av oss som har vettiga profilbilder.
*host host*
Profilbilden byter man ju lite då och då, beroende på hur anonym man vill vara
Jag gör iaf
Du tänker inte på avataren nu eller!?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |