Dejting på SH

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Inte helt och hållet. Du måste bara kolla av med minst fem SH-medlemmar innan du fattar något större beslut.
Får jag välja själv vilka dessa fem är, eller bestämmer du det med?
I varje fall, det största beslutet jag skall ta idag är om jag skall köpa hem grejor så jag kan göra pannkakor imorgon. Skall jag, eller skall jag inte? Får jag, eller får jag inte?:va:va:va
Visst är det så att insidan är det viktiga. Problemet är bara det att det är det yttre som åtminstone jag ser först.
Du får lära dig titta rätt :mattias

Profilbilden byter man ju lite då och då, beroende på hur anonym man vill vara ;)
Eller så lägger man inte ut någon alls :D

så bidde ngt dejtande då?
Om du följt tråden hade du vetat :yoparty

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Får jag välja själv vilka dessa fem är, eller bestämmer du det med?
I varje fall, det största beslutet jag skall ta idag är om jag skall köpa hem grejor så jag kan göra pannkakor imorgon. Skall jag, eller skall jag inte? Får jag, eller får jag inte?:va:va:va

Eftersom det är jag som skall få äta dem är det helt okej. :krama

Du får lära dig titta rätt :mattias

Känna menar du väl!? :gropi

Eller så lägger man inte ut någon alls :D

Du är stört tråki med det där. Det finns bara en massa rumpbilder på dig. Tänk om det är någon som vill se ditt söta lilla ansikte!?

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Eftersom det är jag som skall få äta dem är det helt okej. :krama
Löfte? ;)

Fast du är ju bara en... måste jag vänta in 4 st till att svara, eller du kan svara för alla? :va

Känna menar du väl!? :gropi
Självfallet, men det vågade jag inte säga :D

Du är stört tråki med det där. Det finns bara en massa rumpbilder på dig. Tänk om det är någon som vill se ditt söta lilla ansikte!?
Det finns bilder på mig som man bör kunna leta sig fram till ;) (syftar inte på de från vilseturerna)

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Har inte läst tråden o tänker inte göra. Men varför kan man inte bara fråga? (Ska vi knulla lr snacka?) Orkar inte med allt trams runt omkring. Typ alla gånger får man ju en tjäftsmell. Börjar tröttna!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vafalls?! Klart man måste ha strumpor! Annars blir det ju plaskigt i sommarhettan. :mattias

....:zpy

en kille ska ha fina skor, menar inte finskor utan välvårdande gympadojs eller nåt. spelar ingen roll hur snygg han är, fula skor och han faller bort direkt. ;)

Ossman

Den förlorade brodern
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
Ducati Monster 796 -12

en kille ska ha fina skor, menar inte finskor utan välvårdande gympadojs eller nåt. spelar ingen roll hur snygg han är, fula skor och han faller bort direkt. ;)

Väldigt vad kräsna ni är då. Man får nog börja snegla mer på det egna könet. Verkar mer kravlöst här på vår sida. :D

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Jag & mina vänner kollar alltid på skorna när vi är ute iaf. =) men så klart att jag kollar annat först! armar, längd, ögon....osv...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Väldigt vad kräsna ni är då. Man får nog börja snegla mer på det egna könet. Verkar mer kravlöst här på vår sida. :D

har inte ni några krav då? killar är nog MYCKET mer utseendefxerade än tjejer.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag & mina vänner kollar alltid på skorna när vi är ute iaf. =) men så klart att jag kollar annat först! armar, längd, ögon....osv...

så klart, längden är oxå viktig. :hihi

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

Att du får handla ingredienser till pannkakor eller att jag kommer och äter!?

Fast du är ju bara en... måste jag vänta in 4 st till att svara, eller du kan svara för alla? :va

Har ju veto! Jag skall alltid var en av de fem. Dessutom utgör min röst 60% medan de andras är 10% vardera. :död

Självfallet, men det vågade jag inte säga :D

Visste ju det.

Det finns bilder på mig som man bör kunna leta sig fram till ;) (syftar inte på de från vilseturerna)

Jag är lite lat. Orkar inte leta. Kan inte du skicka dem till mig. :)

Är det okej att ha fina finskor eller måste det vara fina sneakers för att inte falla bort hos dig?

Är det någonting som ni inte spanar in!?

har inte ni några krav då? killar är nog MYCKET mer utseendefxerade än tjejer.

Jag kan bara svara mig för själv och en stor del av manssläktet; JA, vi är utseendefixerade!

så klart, längden är oxå viktig. :hihi

Är det kanske därför du alltid dissat mig!?

Japp! Bara till att suga in informationen som kommer.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Är det okej att ha fina finskor eller måste det vara fina sneakers för att inte falla bort hos dig?

Är det kanske därför du alltid dissat mig!?

Beror på tillfälle. Men sneakers brukar funka för det mesta, finns ju "fin" sneakers.

Jag har ingen aning om hur du ser ut eller hur lång du är.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nej, tänkte väl nästan det. Med stor sannolikhet är jag alldeles för kort också. :näsblod

Bara så du vet har jag inte samma moped nu som jag hade då. Den jag har är mycket häftigare. :yoparty Eller inte!?

Herre jisses, hur länge har du stalkat mig? Nästan så man blir rädd! :D:D

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R

Är det någonting som ni inte spanar in!?

Jag kan bara svara mig för själv och en stor del av manssläktet; JA, vi är utseendefixerade!

ALLT spanas in...t.o.m tänderna...:tungan teknikidiot som jag är, hur gör jag om jag vill att inlägget ska citeras? som t.ex. "money" gjort? :confused:

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...