Dejting på SH

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Herre jisses, hur länge har du stalkat mig? Nästan så man blir rädd! :D:D

Hmm, nu skall vi se. Jag tror det hela började sommaren 2001. Tror att det var en onsdag som jag såg dig första gången. Sedan dess har jag försökt se till att se dig minst tre gånger i veckan. :Bugar

ALLT spanas in...t.o.m tänderna...:tungan

Och där skiter det sig igen! :huvet

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hmm, nu skall vi se. Jag tror det hela började sommaren 2001. Tror att det var en onsdag som jag såg dig första gången. Sedan dess har jag försökt se till att se dig minst tre gånger i veckan. :Bugar

Och där skiter det sig igen! :huvet

:3freak:rofl:dummer:hihi:D:FU

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du vill inte ha hem mig på våfflor imorgon va!?

kom du, jag kommer inte vara själv så jag behöver inte oroa mig. bussar antingen svalan eller mina hundar på dig i värsta fall. :rofl

va nu ingen tönt och kom om du vill ha våfflor. men skriv upp dig på listan annars blir det inget. :tummenupp

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Vafalls?! Klart man måste ha strumpor! Annars blir det ju plaskigt i sommarhettan. :mattias
Köp bättre skor!!!!

Haha jag vet inte vad brewdarna här försöker framstå som? men säger bara :rofl
:va

så klart, längden är oxå viktig. :hihi
Så länge han är längre än mig spelar längden ingen roll. Enligt mig då ;)

Att du får handla ingredienser till pannkakor eller att jag kommer och äter!?
Insåg att imorgon blir det inga pannkakor, fredag tveksamt så det blir ev på lördag istället. Duger det? ;)
Har ju veto! Jag skall alltid var en av de fem. Dessutom utgör min röst 60% medan de andras är 10% vardera. :död
Jag misstänker du vill bestämma vem dessa andra 4 är med?:va
Jag är lite lat. Orkar inte leta. Kan inte du skicka dem till mig. :)
Nej. Vill du se hur jag ser ut får du komma hit :tungan

I övrigt tjejer, har ni verkligen så stora krav? :va En jäkla massa som måste stämma innan ni verkar nöjda tycker jag... :gnissla
Är killen längre än mig, klär sig hyffsat och har ett ansikte/ögon som tilltalar mig så är jag nöjd. Resten är det personligheten som avgör. Vad han sen har för skor, eller om han är över 180, om han har stora överarmar (eller vad ni nu vill ha :tungan) det tittar jag aldrig på ens :va
Är det ni som är kräsna, eller jag som har för lite krav? :D

Ännu mer övrigt har jag precis varit på allsång :yoparty Med Eddie Oliva!! Det ni!;)
Medelåldern låg nog på 85 ca :näsblod
Men tusan vad charmig han var! Så sidlinjen, du får lära dig italienska! (portugisiska går också bra, för de är ungefär lika smöriga :D)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
men vafan ska man ha för dojor då? länkar!

Exakt! Med sånna här får man garanterat borra :banana

mp3-shoes.jpg

Där har du!

Insåg att imorgon blir det inga pannkakor, fredag tveksamt så det blir ev på lördag istället. Duger det? ;)

Det borde nog kunna gå tror jag.

Jag misstänker du vill bestämma vem dessa andra 4 är med?:va

Vilka de andra är spelar mindre roll. Har trots allt 60% av rösterna! :tungan

Nej. Vill du se hur jag ser ut får du komma hit :tungan

Vilket tjat det var. :nagnag

Så sidlinjen, du får lära dig italienska! (portugisiska går också bra, för de är ungefär lika smöriga :D)

Ciao bella! Come sta?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100

va fan money hitills under min skåne vistelse har jag knappt sett en enda sporthoj , bara massa choppers o sidvagnar samtliga har även kört under den angivna hastigheten ,,

rent allmänt intresse nu monika , är ni så sko intresserade. sj har jag alltid sandaler om det är över 20 grader varmt

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
va fan money hittils under min skåne vistelse har jag knappt sett en enda sporthoj , bara massa choppers o sidvagnar samtliga har även kört under den angivna hastigheten ,,

rent allmänt intresse nu monika , är ni så sko intresserade. sj har jag alltid sandaler om det är över 20 grader varmt

hahhaah det kryllar ju inte av hojar. dom flesta jobbar eller ärr på semester.vet inte ens var du är men i malmö körst d sporthoj hela tiden. just nu hör ja en hoj köra förbi. :tummenupp

japp, skor e viktigt, iaf för mig.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
va fan money hittils under min skåne vistelse har jag knappt sett en enda sporthoj , bara massa choppers o sidvagnar samtliga har även kört under den angivna hastigheten ,,

Tydligen var runt 60 hojar som lämnade Statoil i Staffanstorp vid 1800.

Om nu inte Mr K ljuger!?

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...