Dejting på SH

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Visste du att forskare inte har ett svar på varför tjejer tänder på killarslen !?
Det har liksom ingen funktionell betydelse...för fortplantningens skull alltså...

...O närmaste förklaringen vill jag inte gå in på...för du kommer o lacka ur på mig:wiggle

För killar ska det tydligen handla om bäckenbenets uppbyggnad...smidighet vid förlossning:)

D sista har ja oxå hört, men varför vill alla killar ha brudar med små höfter? Eller inte alla men många, typ.

D e väl ungefär som ja älskar händer o armar, seniga o ådriga starka händer o armar. *mums* Finns väl ingen funktionell betydelse där i heller.

Men kom igen, ge mig den andra förklaringen. Vill höra. :D

universe777

See you in hell don't be late.
Gick med
28 May 2009
Hoj
2000, Triumph Legend 900 *SÅLD* 2008, Kawasaki ER6F *SÅLD* BMW K1100LT 1999 BMW S1000RR 2010
Nä den säger väl ungefär lika mycket som en bild på en mage eller pattar. Men den är rolig att titta på och skratta åt. ;)

Aldrig någon som skrattat åt min iallafall (Inte gråtit heller för den delen).

En tjej som såg den sa något som jag skrattade åt det är så roligt att jag inte kunde hittat på det själv.

Hon sa: "Du har en kuk som inte är av denna världen och tillråga på allt har du ett smycke på toppen" (Har en Prince Albert)

Dating är kul. Vill åka på hoj date med en tjej......

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
D sista har ja oxå hört, men varför vill alla killar ha brudar med små höfter? Eller inte alla men många, typ.

D e väl ungefär som ja älskar händer o armar, seniga o ådriga starka händer o armar. *mums* Finns väl ingen funktionell betydelse där i heller.

Men kom igen, ge mig den andra förklaringen. Vill höra. :D

...Mjae...ådror och starka armar har väl att göra med att du vill ha en fungerande hingst för jobbet...neandertalerskan i dig vill väl ha nån som 'kan bära lasset'..det är ändå rätt uträknande.
små höfter ? wtf...nej nej nej.....vad jag vet så vill de flesta killar ha kurvor..eller ?
Vad e meningen med att vara en hetrosexuell kille om man ska gilla små höfter?

jo förklaringen lyder EHRMM..HmmhRMM...att personen i frågan har drag från det manliga könet....och att det visar sig i små doser av arselfetishm...Ehrmm... :wiggle

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
...Mjae...ådror och starka armar har väl att göra med att du vill ha en fungerande hingst för jobbet...neandertalerskan i dig vill väl ha nån som 'kan bära lasset'..det är ändå rätt uträknande.
små höfter ? wtf...nej nej nej.....vad jag vet så vill de flesta killar ha kurvor..eller ?
Vad e meningen med att vara en hetrosexuell kille om man ska gilla små höfter?

jo förklaringen lyder EHRMM..HmmhRMM...att personen i frågan har drag från det manliga könet....och att det visar sig i små doser av arselfetishm...Ehrmm... :wiggle

Fan va najs! Då har ja en riktig hingst!! :tummenupp ehh asså inte en häst-hingst utan sån hingst du menar. hehe....

joo dom flesta killar vill ha kurvor, men nuförtiden ska kurvorna sitta ovanför midjan inte under den. ;)

hahhaa så du menar att ja har drag av det manliga könet i mig? Kan inte vara helt fel, kör ju hoj, gillar att mecka och hitta på massa sattyg. Men tjej är jag, på alla sätt o vis.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Fan va najs! Då har ja en riktig hingst!! :tummenupp ehh asså inte en häst-hingst utan sån hingst du menar. hehe....

joo dom flesta killar vill ha kurvor, men nuförtiden ska kurvorna sitta ovanför midjan inte under den. ;)

hahhaa så du menar att ja har drag av det manliga könet i mig? Kan inte vara helt fel, kör ju hoj, gillar att mecka och hitta på massa sattyg. Men tjej är jag, på alla sätt o vis.

Ja men ådror och sånt tyder väl på bra blodcirkulation mm....mindre erektionsproblem i framtiden :hihi

kurvor över midjan ? halsen då eller ?
Antar att vi snackar om nutidens metrosexuella fjun som vågar kallar sig för män (bla Mackan här på SH, följ gärna hans kläd-tråd :hihi)

Menar ingenting, du e bergis väl kvinnlig..bara upprepar vad en del forskare tror :)

Personligen föredrar jag tjejer som mekar och är mer tekniska...mer logik i skallen på er av nån anledning :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja men ådror och sånt tyder väl på bra blodcirkulation mm....mindre erektionsproblem i framtiden :hihi

kurvor över midjan ? halsen då eller ?
Antar att vi snackar om nutidens metrosexuella fjun som vågar kallar sig för män (bla Mackan här på SH, följ gärna hans kläd-tråd :hihi)

Menar ingenting, du e bergis väl kvinnlig..bara upprepar vad en del forskare tror :)

Personligen föredrar jag tjejer som mekar och är mer tekniska...mer logik i skallen på er av nån anledning :)

hahaha....nä mena mer på brösten! hahahah e halsen kurvig? vissa killar gillar tjejer med "kurviga" kroppar dvs stora bröst o små höfter o då står brösten för kurvorna. :D:D

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
hahaha....nä mena mer på brösten! hahahah e halsen kurvig? vissa killar gillar tjejer med "kurviga" kroppar dvs stora bröst o små höfter o då står brösten för kurvorna. :D:D

...som sagt...det är bara fjun som tänder på siluetten av en uppblåsbar lisebergshammare...
vart ska man hålla när man samlagar då ?

Men vadå..jag går loss på en vacker tjejhals...det är bra mkt viktigare än titsen!!!!
Vad ska man med ett par F-kupor till om den följs upp av en Mike Tyson tjurnacke? :zpy

undra vad forskarna hade sagt om halsfetishmen....

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
vissa killar gillar tjejer med "kurviga" kroppar dvs stora bröst o små höfter o då står brösten för kurvorna. :D:D

Stora höfter ska det vara, men inte FÖR stora. Inge bakgrundsdansare-i-50-cent-video-höfter.

Vad ska man med ett par F-kupor till om den följs upp av en Mike Tyson tjurnacke? :zpy

undra vad forskarna hade sagt om halsfetishmen....

Låter som en Rysk baboshka med håriga händer. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Stora höfter ska det vara, men inte FÖR stora. Inge bakgrundsdansare-i-50-cent-video-höfter.

Låter som en Rysk baboshka med håriga händer. :D

hahahha.....nä d förstår ja. :D lagom är bra, sen ska höfterna passa resten av kroppen.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:skrattaåt hur blir det om min tyska hoj vill träffa din japs, vem tolkar?

Som varandes tysk så kommer din hoj ändå bara komma med kommentarer i stil med "Ooh, jaaah, spritzen mein auzpuff!", och det kan min hoj nog förstår mer än väl helt utan tolk!:D

Jag har alltid misstänkt att killar som gillar smala höfter och små rumpor egentligen gillar killar. Det finns dom som gillar annat.
http://dagobah.biz/flash/Roadside_ass-sistance.swf .

:rofl

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Enligt viss empirisk forskning, ja... :) Men vafan gör du kvar här?? Är inte du på msn vid det här laget? :fatta!

Både och, fast ändå inte.

Rygg, bröst och mage är verkligen ett fint buffé bord =)
Varför fega du ur för?

Måste sova ibland också. Du fick adressen iaf. Eller hur!?

Hur många tror du vågar visa kuken?

Jaha, är det den som är viktigast?

Är kuken verkligen så viktig egentligen, det viktigaste är tekniken och uthålligheten... :tummenupp

It's not the size, it's the motion in the ocean.

Men alltså :rodnar
Jag minns dig åtminstone! :brinnerup

Knappt. En anledning till att du inte kommer ihåg hur jag "låter" är kanske att jag var/är ganska tystlåten av mig.

Det är vad jag är intresserad av ;)
Eller ja, ett par fina ögon kan jag ju också nästan dö för :kär

Dåså!

Klart det inte var dumt! Är hon dum är det bara att blocka :hihi

Du menar sådär som du gjort med mig!?

nej en kuk säger inget................. den kan inte prata........

Tur är väl det. Undras vad den skulle säga!?

Nä den säger väl ungefär lika mycket som en bild på en mage eller pattar. Men den är rolig att titta på och skratta åt. ;)

Inte snällt att skratta åt våra skrumpna små russin! :(

Spelar ingen roll om killen han världens bästa tunga eller kan sina skills, har han liten dick är det inte roligt. Vem har sagt att jag bara vill ha en stor dolme, han ska kunna sin grej oxå. :rolleyes:

Ungefär som om en brud är tajt, ligger hon som en padda kan killen lika bra doppa snorren i ett vägghål.

:rofl

Darling, you aint getting at me...
Jag skäms inte för mina behag, jag är nog mer kvinna än vad du någonsin kommer bli!

Ledsen snäckan, men allt handlar inte om dig. :tummenupp

Cat fight blev det tydligen här.

Det roade jag mig med för något år sedan :brinnerup
Hade några idioter som addade mig på msn och skulle visa upp sig på webcam. Jag sa "glatt" ja, tog ett antal print screen, satte ihop till ett "fint" bildspel och skickade till dem.
Efter det kom de aldrig online fler gånger? :va

Störtskönt!

:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Men ja kom på en sak ja verkligen vill se, GUMPAR!!! :D Rövar e så sööööööta!!!! :D:D:arsele

Frågan är då, varför har du inte dreglat över mig!?

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...