Ja du vet precis som många andra här att det är lite skillnad på bandagar och SM/SO.
Det som förbryllar är att det verkar endast vara ett fåtal rookies som spekulerar och gissar i kombination med att klaga, A-förarna verkar ta det hela med ro och ha en bättre förståelse för arrangemangens utformning.
Vi gör detta för att alla ska kunna köra, vi arrangerar inte tävlingar bara för att få jävlas med folk och dessutom tjäna pengar på det.
För att avlöna ca 100 funkisar i tre dagar så skulle man få höja startavg. rätt rejält, vi snackar om tusenlappar.
Men det kanske är rätt väg att gå?
Synd att du och många med dig, resonerar som du gör.
Alla dessa ursäkter för att inte behöva lyssna på deltagarnas önskemål.
Vad man än skriver så får man tillbaka att man har antagit siffror, inte har fakta, bara gissar bla bla bla. Allt för att inte behöva ta åt sig av kritik.
Du måste väll fatta att folk blir besvikna när dom spenderar massor med tusenlappar (mig kostade det runt 10.000kr att köra den helgen) för att köra några ynka pass på en tävling i en sport dom älskar, och så står det någon och skrattar när han säger att dom inte får köra, pga just hans mätare och mätning visar ett för högt värde.
Eller när ledaren torpederar vid varvning för att flaggvakterna inte flaggar ordentligt. (Själv blev jag avtorpederad med en veckas sjukhus och 2 månaders sängliggande med morfin, förra året, pga dåligt flaggande på just falkenberg).
Och sen säger att dom inte tar ansvar eller kritik för sitt arbete just för att dom jobbat gratis.
Felen är inte på funkisarna, det är organisationen som inte funkar helt bra. Dock tycker jag allt funkar mycket bättre i år mot vad det gjorde förra året.