Lithium
Guest
Precis!, Se bara på Finland.. tror det var förra året lr nåt som de tog in max 200-300 invanrare, medans Sverige samma år tog in ca 30000-40000.. Skillnaden är just den att Finland bidrar med hjälpen på plats!
Det finns naturligtvis grader i helvetet.Goodstuff skrev:Intressant att folk hakar upp sig på andras religion när de själva vill gå ur svenska kyrkan. Bryr sig inte om sin egen religion men det är väldigt noga med andras religion. Hur nu det går ihop.
Alla som hoppar på Islam och som verkligen vet vad Islam är räcker upp en hand.
sgtpepper--> Du har min support.
r1666 skrev:klippte bort allt onödigt skitsnack och tog med det som jag håller med om! nämligen vikten av att människor ska få chansen att kunna intigreras i det svenska samhället.inte klumpas ihop som deg i fattiga och slitna förorter!stockholm är väl fyllt av områden med fina boenden....
Chrille skrev:Vilken dynga. Och den rena, skära ondska som kristendomen bjöd på en gång i tiden då. Tråkigt med din släkting men det mordet hade antagligen inget med religion att göra.
Ditt resonemang är motbjudande och skrämmande. Det hördes för 60 års sedan om en annan religion och det slutade med ett av de vidrigaste massmord som begåtts...
Blip skrev:....Vad beträffar mina personliga åsikter om Islam så ska du fanimej respektera vad jag tycker om du vill bli tagen på allvar.
Förresten, då man för 60 år sedan även hade ihjäl homosexuella och färgade, var de också judar menar du?
Silwer skrev:Är du medveten om att de kanske vill bo med sina landsmän hellre än ute bland svenskarna i många fall?
Det finns ju 2 sidor på det myntet.
INFÖR I SVERIGE GENAST! Dom som INTE kan sköta sig kan dra åt helvette! Dom som KAN sköta sig är hjärtligt välkommna!kajlyl skrev:Tänkte göra en liten koll:
Hur många är det som har något emot det danska systemet där en invandrare blir utvisad om de bilr dömda för något grövre brott?
maverick_750rr skrev:Är detta nåt att diskutera?
Invandrare förstör - fortfarande inte alla - och vi vill inte ha fler.
....
750RR
Om generaliseringarna är röken, vad är då elden?Silwer skrev:Ingen rök utan eld...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|