Jag varken orkar, kan eller vill vara fanatisk. Eller behöver för den delen. Jag kan så lite om hojar och har för liten erfarenhet, men jag tycker det är intressant att höra andras åsikter och det är påfallande ofta man höjer sin egen hoj till skyarna, inget konstigt med det.
Visst, jag är (mycket) nöjd med min än så länge och blir mörkrädd när jag läser om till exempel Ketogans missöden men i min situation skulle jag säkert ha varit nöjd med vilken cykel som helst, nybörjare som man är.
Det intressanta här är att Chrille borde ha så mkt kött (eller var det lera?
) på benen att det kanske kan vara värt att fundera på vad han säger. Speciellt när han lovprisar en så pass gammal cykel som dessutom inte längre är i hans ägo. Liksom Mattias gjorde med CBR:en (hmm, Honda igen...) långt innan han åter köpte en.
Jag vet inte vart jag vill komma med detta men jag tycker om att ta del av kunnigt folks åsikter om olika hojar, inte minst då om en sådan jag själv för tillfället äger.
Nu ser jag att Goodstuff kommenterat dessutom, bra bra, mera diskussioner tack, det här är en bra tråd!