"Det här köpte jag idag!"-tråden

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja där kan man inte säga något, jävligt dyra.
Men alla som har dom är riktigt nöjda med grejerna.

Både ja och nej. Jag föredrar Hitachi framför Festool när det kommer till handverktyg. Mest framför vikten och balanseringen av styrkan, men Festool-sticksågen är skönast av dem alla däremot.
Å andra sidan så är det ju förvisso samma prisklasser vi snackar om här, men jag tycker att Festool får lite för mycket positiv kritik och jag tror att marknadsföringen har gjort sitt framför allt.

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Bara råkade köpa en sånhär!
besu37.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En jävla massa "onödiga" prylar då Mediamarkt hade premiär i Örebro idag. Dumt att gå dit med ett bankkort fyllt med en jävla massa pengar (pengar som jag vill använda i bygghandeln istället), tillsammans med en kvinna :huvet
Men ok, det blev inte så mycket som det kunde ha blivit. Till exempel så skippade jag LED-tv'n då vi tycks ha ett överflöd av just tv-apparater i vårt hem. Man kan ju trots allt bara kolla på en åt gången.
Inte heller blev det någon ny värstingdammsugare, den gamla är ju trots allt bara ett år gammal. Blev dock en ny dammsugare till köket, en smidig liten sak.
Den "gamla" rakapparaten börjar ju bli lite slö, lika bra att köpa ny. Materialist javisst.

Just ja, självklart var vi TVUNGNA att köpa en snygg råsaftscentrifug då vi nyss har köpt hus med en tomt full av såna där förbannade jävla fruktträd. Vem fan dricker plommonjuice till exempel, eller päronjuice!? Äppeljuice kan jag ta, men för den summan som aset kostade så kan man ju importera en människa från mörkaste Afrika som stampar äpplena åt dig istället för att ha en ytterligare en stor jävla maskin i köket. Vi har seriöst inte nog med skåp för att rymma alla våra elektriska köksprodukter. Jag funderar på att bygga ett kök bara åt dessa.

Nämnde jag massage-prylen?

Orkar bara lägga upp en bild på den snygga centrifugen:

19877.jpg

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Bekvämt på en DR.

Bifogat

• 30-101_closeup.jpg
    30-101_closeup.jpg
    8.8 KB · Visningar: 55

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
En jävla massa "onödiga" prylar då Mediamarkt hade premiär i Örebro idag. Dumt att gå dit med ett bankkort fyllt med en jävla massa pengar (pengar som jag vill använda i bygghandeln istället), tillsammans med en kvinna :huvet
Men ok, det blev inte så mycket som det kunde ha blivit. Till exempel så skippade jag LED-tv'n då vi tycks ha ett överflöd av just tv-apparater i vårt hem. Man kan ju trots allt bara kolla på en åt gången.
Inte heller blev det någon ny värstingdammsugare, den gamla är ju trots allt bara ett år gammal. Blev dock en ny dammsugare till köket, en smidig liten sak.
Den "gamla" rakapparaten börjar ju bli lite slö, lika bra att köpa ny. Materialist javisst.

Just ja, självklart var vi TVUNGNA att köpa en snygg råsaftscentrifug då vi nyss har köpt hus med en tomt full av såna där förbannade jävla fruktträd. Vem fan dricker plommonjuice till exempel, eller päronjuice!? Äppeljuice kan jag ta, men för den summan som aset kostade så kan man ju importera en människa från mörkaste Afrika som stampar äpplena åt dig istället för att ha en ytterligare en stor jävla maskin i köket. Vi har seriöst inte nog med skåp för att rymma alla våra elektriska köksprodukter. Jag funderar på att bygga ett kök bara åt dessa.

Nämnde jag massage-prylen?

Orkar bara lägga upp en bild på den snygga centrifugen:

19877.jpg

Skit i bild på centrifugen, upp med amateur-pics på massageprylen in action. :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Skit i bild på centrifugen, upp med amateur-pics på massageprylen in action. :D

Händerna var så kladdiga av allt glidmedel när den testades sent inatt så jag fick inget grepp om kameran :brynad

För övrigt så testade jag nyss ett glas av min nycentrifugerade äppeljuice, det kanske var ett bra köp trots allt :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

O vad kostade den?

Ska föreslå att vi ska dra dit, behöver heller inte mer köksprylar då det precis har inhandlats en kitchen aid ...men TV:n börjar dock sjunga på sista versen...

hm attans...:huvet
Problemet är att det nog blir väldigt svårt att få hem en stor TV i TT:n, väldigt ekonomisk bil det där :rolleyes:.

Bild 2.Halsbandet jag fick hem för några dagar sedan...

Bifogat

• kannelbullar.jpg
    kannelbullar.jpg
    140.3 KB · Visningar: 70
  • T0203-051-6.jpg
    T0203-051-6.jpg
    41.1 KB · Visningar: 57
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
FM-sändare som även kan spela mp3 samt läsa SD + USB-minne
4 gig USB minneskort ;)
USB-ansluten massageboll
Bordsladdare/Docka med Fjärrkontroll till iPhone/iPhone 3G
Bluetooth-headset
Bilhållare iPhone 3G / 3G S

Allt för bara 750:-

Lär ju inte vara top notch kvalitet, men JÄVLAR vad billigt.

www.teknikproffset.se is the fucking shit asså! :yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...