Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Även dewalt, hitatchi eller makitha?
Det tycker jag.
Amen!Festool > allt.
Dewalt gör fan inga bra prylar längre. Festool och makitha har grymma grejer.
afan, kommer aldrig i kontakt med festool så hade ingen aning om att de var så bra.
Dyra som helvete men väldigt bra.
Ja där kan man inte säga något, jävligt dyra.
Men alla som har dom är riktigt nöjda med grejerna.
En jävla massa "onödiga" prylar då Mediamarkt hade premiär i Örebro idag. Dumt att gå dit med ett bankkort fyllt med en jävla massa pengar (pengar som jag vill använda i bygghandeln istället), tillsammans med en kvinna
Men ok, det blev inte så mycket som det kunde ha blivit. Till exempel så skippade jag LED-tv'n då vi tycks ha ett överflöd av just tv-apparater i vårt hem. Man kan ju trots allt bara kolla på en åt gången.
Inte heller blev det någon ny värstingdammsugare, den gamla är ju trots allt bara ett år gammal. Blev dock en ny dammsugare till köket, en smidig liten sak.
Den "gamla" rakapparaten börjar ju bli lite slö, lika bra att köpa ny. Materialist javisst.
Just ja, självklart var vi TVUNGNA att köpa en snygg råsaftscentrifug då vi nyss har köpt hus med en tomt full av såna där förbannade jävla fruktträd. Vem fan dricker plommonjuice till exempel, eller päronjuice!? Äppeljuice kan jag ta, men för den summan som aset kostade så kan man ju importera en människa från mörkaste Afrika som stampar äpplena åt dig istället för att ha en ytterligare en stor jävla maskin i köket. Vi har seriöst inte nog med skåp för att rymma alla våra elektriska köksprodukter. Jag funderar på att bygga ett kök bara åt dessa.
Nämnde jag massage-prylen?
Orkar bara lägga upp en bild på den snygga centrifugen:
Skit i bild på centrifugen, upp med amateur-pics på massageprylen in action.
Just ja, självklart var vi TVUNGNA att köpa en snygg råsaftscentrifug då vi nyss har köpt hus med en tomt full av såna där förbannade jävla fruktträd. Vem fan dricker plommonjuice till exempel, eller päronjuice!? Äppeljuice kan jag ta, men för den summan som aset kostade så kan man ju importera en människa från mörkaste Afrika som stampar äpplena åt dig istället för att ha en ytterligare en stor jävla maskin i köket. Vi har seriöst inte nog med skåp för att rymma alla våra elektriska köksprodukter. Jag funderar på att bygga ett kök bara åt dessa.
Funderade länge, men vafan man lever bara en gång
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |