O vad kostade den?
Ska föreslå att vi ska dra dit, behöver heller inte mer köksprylar då det precis har inhandlats en kitchen aid ...men TV:n börjar dock sjunga på sista versen...
Händerna var så kladdiga av allt glidmedel när den testades sent inatt så jag fick inget grepp om kameran
För övrigt så testade jag nyss ett glas av min nycentrifugerade äppeljuice, det kanske var ett bra köp trots allt![]()
Gör vin på det istället så blir de mycke roligare![]()
Hur fan skulle man lyckas med det menar du!? Du är medveten om att vin göres på vindruvor och inget annat? Cider kan jag tänka mig, men inte vin![]()
Hur fan skulle man lyckas med det menar du!? Du är medveten om att vin göres på vindruvor och inget annat? Cider kan jag tänka mig, men inte vin![]()
Gott o gott,frågan e ju om man kan bli full på det?Mja, Åhåååå vad gott!
Gott o gott,frågan e ju om man kan bli full på det?![]()
Jojo, nu flyttas gränserna minsann![]()
Tysen bananer, billigt under omständigheterna så att säga.
Den här köpte jag idag, bra klipp i maskinen:
För att vara en gräsklipparmotor så är det bra klipp i den![]()
Nu ska jag bara försöka komma underfund med hur man byter den där mojängen *variatorn misstänker jag* med vikter och grejer som gör att den går fortare![]()
Fräsig, fick du med en tyllkjol?![]()
Det sitter en distansbricka mellan de främre skivorna som hindrar att de går ihop.
Ta bort den.
Går det att köra en sån här i hastigheter över 150km/h![]()
Brorsans speedfight gör ca 95-100 km/h fast de känns som 300 km/h, ostabila som fan i högre hastigheter inget att rekommendera![]()
Ostabilt är cooltJag åkte störtlopp nedför en slalombacke på ett par snowblades förra vintern, det var ostabilt som fan och jag misstänker att det påminner starkt om att framföra en scooter i hiskeliga 150km/h
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |