O vad kostade den?
Ska föreslå att vi ska dra dit, behöver heller inte mer köksprylar då det precis har inhandlats en kitchen aid ...men TV:n börjar dock sjunga på sista versen...
Händerna var så kladdiga av allt glidmedel när den testades sent inatt så jag fick inget grepp om kameran
För övrigt så testade jag nyss ett glas av min nycentrifugerade äppeljuice, det kanske var ett bra köp trots allt
Gör vin på det istället så blir de mycke roligare
Hur fan skulle man lyckas med det menar du!? Du är medveten om att vin göres på vindruvor och inget annat? Cider kan jag tänka mig, men inte vin
Hur fan skulle man lyckas med det menar du!? Du är medveten om att vin göres på vindruvor och inget annat? Cider kan jag tänka mig, men inte vin
Gott o gott,frågan e ju om man kan bli full på det?Mja, Åhåååå vad gott!
Gott o gott,frågan e ju om man kan bli full på det?
bra klipp i maskinen:
Jojo, nu flyttas gränserna minsann
Tysen bananer, billigt under omständigheterna så att säga.
Den här köpte jag idag, bra klipp i maskinen:
För att vara en gräsklipparmotor så är det bra klipp i den
Nu ska jag bara försöka komma underfund med hur man byter den där mojängen *variatorn misstänker jag* med vikter och grejer som gör att den går fortare
Fräsig, fick du med en tyllkjol?
Det sitter en distansbricka mellan de främre skivorna som hindrar att de går ihop.
Ta bort den.
Går det att köra en sån här i hastigheter över 150km/h
Brorsans speedfight gör ca 95-100 km/h fast de känns som 300 km/h, ostabila som fan i högre hastigheter inget att rekommendera
Ostabilt är coolt Jag åkte störtlopp nedför en slalombacke på ett par snowblades förra vintern, det var ostabilt som fan och jag misstänker att det påminner starkt om att framföra en scooter i hiskeliga 150km/h
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|