Snuskigt effektiv att flisa en sommarstuga med.
"Heeeeereees Plåååtniklas"
Snuskigt effektiv att flisa en sommarstuga med.
Kul med nya grejer men rent spontant; Vad är syftet med den kniven?
Finansiera nyköpet genom att klippa mina gräsmattor......
Ähh, det är redan finansierat då tjejen hade glömt sitt visakort framme på bänken
Nu måste jag bara bygga en vibrationsfri grogghållare så att min Rom&cola inte blir skakad, och den får gärna ha inbyggd kylning. Någon med en idé över hur det ska gå till
Ett rör fyllt med en trög vätska med ett kopp inuti som håller din grogg kanske?
Upphängningen kan göras av silicontrådar.
Viktiga krejjer det här, NASA har säkert massor med topphemlig forskning i ämnet.
Fyndade en sån här till min "gigantiska" trädgård Men nu kom jag på att jag vill ha frontmonterat aggregat så jag letar redan ny
Men helvete! Du ska ha en midjestyrd Stiga Park med hydrostat och fyrhjulsdrift! Du blir värst i kommun och flickorna lämnar snigelspår vid blotta anblicken på besten.
En sån här!
Är inte den här ännu tuffare isåfall
Skämt åsido så har jag mailat en firma nu och frågat vad jag kan få för min i inbyte mot deras Stiga park i nyskick. Ingen 4wd, det känns lite onödigt på min flacka tomt på 1300kvm
Men grogghållaren är fortfarande ett problem
Men grogghållaren är fortfarande ett problem
Buller till lillmoppen.
Köpte ett Austin Racing system
Fast från staterna.. Lär ju behöva köpa en ny laddare eftersom den levereras för
US uttag.. Dock känns dom 159:- helt värt det då jag bara betalade $336 ink frakt för två.. 3500:- inkl tull och moms... Liiiiiiiite skillnad mot svenska priser på 4500:-
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|