Slappa
Rage closed inside!
Men varför en jagulaaar då?Denna lilla automobil köpte jag idag
Men varför en jagulaaar då?Denna lilla automobil köpte jag idag
Denna lilla automobil köpte jag idag
Men varför en jagulaaar då?
Åh faen, haft besök av Lucas än då??
Denna lilla automobil köpte jag idag
För att det är det enda vettiga alternativet
Nu ska slottet inredas...
Första grejjen (sänggaveln, inte sängen):
Jäkla härmapa, säg inte att du har en tottosäng också
snygg e den. Har spanat många gånger på den/liknande i en butik i möbelmeckat Tibro. Har den också belysning med touchfunktion, automatisk hylla, svårt att förklara men du vet va jag menar om det är en liknande).
Nääh, det är inte den gaveln. Den var lite tattig när man började vrida och vända på den.
Denna kommer från www.sbnord.se
Sängen är självklart en Jensen Dynamique, vem klarar sig utan fläktsystem, massage och väckarklocka med massage i sängen?
/ Jens
jag...det ÄR faktiskt nästan helt omöjligt att vara vaken när man lägger sig i gnäggsängen..
Jag har varit sängsäljare i ett tidigare liv och sålde bland annat gnäggsängarna. Dom är bra om man är redo för taglets för och nackdelar, för nackdelar har jag allt.
Det man ska vara medveten om när det gäller säng är att det inte finns något speciellt märke som är "bäst" utan att varje kropp behöver olika stöd och avlastning. Detta glöms ofta bort när "prestigerutan" kommer på reklamen... Vissa sover bäst i en Jensen, vissa i en Hästens osv. Däremot erbjuder inte ex. Jysk eller IKEA kompetens nog att hjälpa kunden välja rätt säng, det är inget man gör själv i en handvändning nämligen.
/ Jens
Ja allt det där vet jag redan o vad gäller kända märken så går jag inte på reklam då jag bland annat är utbildad inom marknadsföring och kan alla knep de använder sig av. Största orsaken till att vi valde gnäggisen var att killen hade en tidigare och jag blev helt såld när jag provlåg.
Vid köpet av den var gnäggismärket en av få som gjorde 210 cm sängar.
Vid köp av ny (större) var valet inte inte så svårt och efter nästan prick tre år i dagarna känns den som ny. Madrassen ska vi byta ut efter x antal år och det är den vi la mest krut på när vi valde säng, för rädd hårdhet är viktigt Vi tog provlåg många sängar men ramsäng var ett krav.
Kvinna i butik tillsammans med sin man vid samma tillfälle vi kolla på säng, DUX var aktuell säng i fråga..
- titta den här då..det var ju ett bra pris..12000
-ja det var helt okej pris.
Kunde inte hålla mig utan sa att det var enbart priset för madrassen varav mannen hastigt vände på klacken med orden.
- Ja den ska vi då rakt inte ha då
Halvarsson Track,
Nolan N85,
Handroids,
...och en förlovningsring.
Dyr dag.
Ska du förlova dig med dig själv? Ska du inte ha 2?
Låter som ett "handla två betala för en" erbjudande som typ guldfynd brukar köra me
Ska du förlova dig med dig själv? Ska du inte ha 2?
Jag handlade:
:elitförare
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati