Ruggigt sköna stövlar det där!Väntar bara på hjälmen och skyddsvästen nu men det verkar inte dyka upp den här veckan...
Ruggigt sköna stövlar det där!
Mina har funkat fint i 4 år nu (sorgligt lite körtid men 100h blandat gata skog iaf)Ja verkligen, rekommenderas varmt
och hjälmen är äntligen på väg, yay
Nej handskarna är tyvärr inte fodrade (Fox Bomber). Valde de mest för de verkade erbjuda lite faktiskt skydd jämfört med de flesta MX-handskar.Mina har funkat fint i 4 år nu (sorgligt lite körtid men 100h blandat gata skog iaf)
handskarna där är dem fodrade? hade ett par halvarson typ neopren handskar som va klockrena förut men söp bort dem i flytten.
Va blev de för skydsväst då? gav bort min halvtrasiga thor väst till en polare så letar efter en ny.
Jag har äntligen lyckats köpa nya skor!
Gratulerar!
Ser fram emot otaliga inlägg om hur inihelvete svårt det kommer att vara att hitta en mössa nu till vintern.
Fina ben! ;-)
Grattis!! Schyssta spiror.
Såklart. Det ska man ha!
Gratulerar!
Ser fram emot otaliga inlägg om hur inihelvete svårt det kommer att vara att hitta en mössa nu till vintern.
Jag måste göra dig besviken då, jag har redan en bra mössa... Förlåt.
Eller varma underkläder!
Jahopp. En till östrogenare som gör en besviken...
Ok, du är förlåten.
Eller varma underkläder!
Om du har tur så hittar jag den inte när det blir mössväder.
Jag brukar sätta de varma kläderna utanpå underkläderna.. Men det är ingen dålig idé! Man vill ju inte gärna frysa om fittan.
Vet dock inte var man hittar sånt. Ulltrosor? Kan bli ett jobbigt letande. Fast jag är rätt bra på att sticka, kanske kan göra själv..
Jag brukar sätta de varma kläderna utanpå underkläderna.. Men det är ingen dålig idé! Man vill ju inte gärna frysa om fittan.
Vet dock inte var man hittar sånt. Ulltrosor? Kan bli ett jobbigt letande. Fast jag är rätt bra på att sticka, kanske kan göra själv..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|