"Det här köpte jag idag!"-tråden

Snarret

Guest

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Inte så dumt ändå, en tjejkompis åker snowboard i såna och enligt henne så slipper man en jävla massa fitt-svett då eftersom de andas riktigt bra. Jag påpekade att det var lite för mycket information för att jag skulle känna mig bekväm, en kvinnas framstjärt luktar alltid ros i min värld. Och de bajsar inte heller :mattias

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Idag Köpte jag en sån här! :D

6195680596_8ec5efc5d8_b.jpg

En motorcykel? Herregud du kommer ju tJöra ihjäl dig diREcKt. :brinnerup

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag köpte en sån:
200013-jpg.jpg

en sån:
079089-jpg.jpg

en sån:
073008-jpg.jpg

en sån:
079038-jpg.jpg

och lite annan skit ockå....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Åh halleluja, meec tolls riktigt! :yoparty

Tja, det duger i mitt garage, jag kommer förmodligen att köra kompressorn/mutterdragaren och luftpåfyllaren vår och höst för att skifta däck och pumpa.

Sen får man väl se om det blir fler verktyg med tiden, kompressorn ska ge 412l/min fritt (men det tar jag med en nypa salt) så den borde räcka till annat också.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Tja, det duger i mitt garage, jag kommer förmodligen att köra kompressorn/mutterdragaren och luftpåfyllaren vår och höst för att skifta däck och pumpa.

Sen får man väl se om det blir fler verktyg med tiden, kompressorn ska ge 412l/min fritt (men det tar jag med en nypa salt) så den borde räcka till annat också.
meec tools är ett jädra lotto, fars gubben köpte en skruvdragare och en tiger (mest för att den va billigare än ett till batteri till skruvdragaren) av det märket, dem har hållt till å renovera hela sommarstugan inkl att bygga altan med tak och ett förråd. Väl investerade 300 kr!

Jag köpte en vinkelslip som brann upp, bokstavligt talat brann upp, andra gången jag starta den...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
"Idag köpte jag": En styck nummer 23 på East End i Huskvarna. Tyvärr inga bildbevis eftersom jag inte hade ätit på hela dagen utan kört hoj istället :p

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ja, helt plötsligt blev det NÄSTAN roligt att byta hjul på bilen :rolleyes::)

Jäkligt bra att ha för att ta bottenpluggen i gaffelben med när man byter packboxar också :)

Jag som är däcktrycks-tok älskar min kompressor. Har för tillfället sex cyklar med bilventiler i hojgaraget (endast en av dem trampas med pedaler)
Den fula noname-dekalen är ersatt med en stor, matchande FastBikes-dekal så nu går den automagiskt myyycket fortare :tungan Mumma :tummenupp

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
meec tools är ett jädra lotto, fars gubben köpte en skruvdragare och en tiger (mest för att den va billigare än ett till batteri till skruvdragaren) av det märket, dem har hållt till å renovera hela sommarstugan inkl att bygga altan med tak och ett förråd. Väl investerade 300 kr!

Jag köpte en vinkelslip som brann upp, bokstavligt talat brann upp, andra gången jag starta den...

Jag har bara haft "tur" med Meec.
Brukar vara otroligt prisvärt.
Ivanliga fall brukar jag köpa billig slitoslängskit när det inte ställs krav på konstruktionen (borrmaskin, vinkelslip, cirkelsåg och liknande), men Meec har jag köpt både motorsåg, röjsåg/kraftig trimmer, och småverktyg.
Otroligt nöjd.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...