"Det här köpte jag idag!"-tråden

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Leka krig utomhus.

När det börjar bli kallare så kommer du nog inte klara dig med skaljacka och 1a lagret, deras 2a lager är dock också jäkligt sköna och andas grymt bra! har själv deras luvtröja på mig flera gånger i rad när jag springer men det luktar nytvättat hur länge som helst.

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
D-Link Boxee Box + en 2TB extern hdd. Inge mera använda dvd spelare här inte :tummenupp

Härligt att tv´n verkar vara påväg att ge upp nu bara för att jag pluggade in det hära :gnissla

edit: tv´n dog :huvet

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Köpte i förra veckan, hämtade igår, monterade idag! Mycket nöjd!

image.php

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag har bara haft "tur" med Meec.
Brukar vara otroligt prisvärt.
Ivanliga fall brukar jag köpa billig slitoslängskit när det inte ställs krav på konstruktionen (borrmaskin, vinkelslip, cirkelsåg och liknande), men Meec har jag köpt både motorsåg, röjsåg/kraftig trimmer, och småverktyg.
Otroligt nöjd.

Vilka säljer meec i sverige?

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke

Vi hade lite släktkalas hos pappa för ett tag sedan. Han hade tjackat en sån där och minihalvbrorsan på 3år var grymt fascinerad av den där..
Farsan gömde den uppe på barbordet, där alla gäster även lägger sina prylar..

När alla minglade ute i trädgården så lyckades lillen klättra upp på bordet och slå igång den. Resultat: 4 iphones och ett dussin vinglas åkte i golvet! :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jula.
Lågprisverktyg, men jag har blivit imponerad.

Hmm, har inte haft samma tur. Farsgubben har en meec mutterdragare i garaget om vi använt lite nu & då, den funkar bara lite när den vill. Å andra sidan funkar den fortfarande, inte varje gång, men du vet, när den vill.
Men det värsta är att den saknar kraft, så man måste ändå öppna muttrarna, samt dra fast dom ordentligt för hand ändå. Så det går ju fortare att bara använda det klassiska fälgkorset istället för att börja rigga upp den maskinen. Lite värdelöst.
:)

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Vi hade lite släktkalas hos pappa för ett tag sedan. Han hade tjackat en sån där och minihalvbrorsan på 3år var grymt fascinerad av den där..

När alla minglade ute i trädgården så lyckades lillen klättra upp på bordet och slå igång den. Resultat: 4 iphones och ett dussin vinglas åkte i golvet! :tungan

HELV...Int var det väl vin i glasen? Sicket alkoholmissbruk isåfall...:D

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..

Ja jäklar, synd på vinglasen, annars mycket duktig grabb :androidtaliban :rolleyes::banana

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Är väldigt svag för både Stephen King's filmatiserade böcker (och även böckerna i sig) och filmer om Andra världskriget! :kulspruta (Samlingen fortsätter :banana)

Bifogat

• DSC00475.jpg
    DSC00475.jpg
    231.9 KB · Visningar: 57
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2