"Det här köpte jag idag!"-tråden

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Sonimson, betyder det lättklädd japanska?

Det är fullt möjligt men ser mer ut som att en analfabet försökt stava till sörensson, tydligen en skitbra "manphone" som min granne kollade på men han köpte en 4s och mannade upp den med ett otterbox defender istället, finns ingen anledning att köpa en skräptelefon längre bara för att man jobbar ute när det finns såna grejer.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Skulle köpa damsugare och hörlurar.

Sluta med att hörlurarna kosta dubbelt så mkt som dammsugaren :D inga vuxenpoäng där :yoparty
18627.jpg

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Ska du ut med polarna och knacka bög?

För hög IQ, får inte gå med i deras klubb :gråta :rolleyes:

KFÖ med HV/NSS på gång, eller?

KFÖ var för (bara) några få veckor sedan för min del, dags för SÖF nu till helgen (och efter nyår blir det troligen Försvarsmakten på heltid för min del, därav inköpen).

*EDIT*

Hehe, det var som fasen, upptäckte först nu att YipYip köpt exakt likadana kängor och även fått beröm från achtin. Härligt, gör mig extra nöjd med att det tillslut landade på A.T.A.C 8-modellen (fasen vad det finns olika modeller och märken att välja på)

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
KFÖ var för (bara) några få veckor sedan för min del, dags för SÖF nu till helgen (och efter nyår blir det troligen Försvarsmakten på heltid för min del, därav inköpen).

*EDIT*

Hehe, det var som fasen, upptäckte först nu att YipYip köpt exakt likadana kängor och även fått beröm från achtin. Härligt, gör mig extra nöjd med att det tillslut landade på A.T.A.C 8-modellen (fasen vad det finns olika modeller och märken att välja på)

Inte nöjd med de Alta-knäskydden som är tilldelade? Har själv ingen större erfarenhet, har bara testat Hatch och Alta. Men är supernöjd med Alta.

Kul med folk i firman på sh! :tummenupp Själv var jag på SÖF v.36 dvs alldeles för länge sedan.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Inte nöjd med de Alta-knäskydden som är tilldelade? Har själv ingen större erfarenhet, har bara testat Hatch och Alta. Men är supernöjd med Alta.

Kul med folk i firman på sh! :tummenupp Själv var jag på SÖF v.36 dvs alldeles för länge sedan.

Alta ser bra ut, har dock ingen erfarenhet av dom. Aldrig fått några sådana tilldelade, tror inte heller vi ska få ut det(?) (trots att det är tänkt att jag ska njuta av en GRG i robotställning eller ännu värre för knäna, knästående...)

Har provat Hatch, men det gled runt och var onödigt stort tyckte jag. Förvånad att dessa små är så sköna, samt sitter som en smäck :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Dom vi har blivit tilldelade åker ju bara ner, kör hellre utan än har ett par som ligger och skaver mellan kängorna och knäna istället för att skydda.

Hade varit smidigt om m90 byxorna kunde ha fickor likt arbetsbyxor så man kunde stoppa i vanliga knäskydd!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Dom vi har blivit tilldelade åker ju bara ner, kör hellre utan än har ett par som ligger och skaver mellan kängorna och knäna istället för att skydda.

Hade varit smidigt om m90 byxorna kunde ha fickor likt arbetsbyxor så man kunde stoppa i vanliga knäskydd!

Skillnaden Hatch och Alta jag har haft är resårbanden. Hatch hade resår på båda banden på skyddet, fick spännas obehagligt hårt för att sitta. Alta har ett resårband uppe och ett stumt (Oelastiskt.) band nere. Rätt spänt så vilar bandet mot övre delen på vadmuskeln utan att spänna så hårt att det blir obehagligt.

Har även haft moddade M90 med byggknäskydd. Nackdelen är att glas och annat hårt och vasst kan penetrera skydden, speciellt vid MOUT. Men visst var det smidigt och luftigare än tidigare nämnda skydd.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Skillnaden Hatch och Alta jag har haft är resårbanden. Hatch hade resår på båda banden på skyddet, fick spännas obehagligt hårt för att sitta. Alta har ett resårband uppe och ett stumt (Oelastiskt.) band nere. Rätt spänt så vilar bandet mot övre delen på vadmuskeln utan att spänna så hårt att det blir obehagligt.

Har även haft moddade M90 med byggknäskydd. Nackdelen är att glas och annat hårt och vasst kan penetrera skydden, speciellt vid MOUT. Men visst var det smidigt och luftigare än tidigare nämnda skydd.

Hatch är det vi har fått ut och dom är skit!

Beror på vilka byggknäskydd du syftar på, finns tunna standardmodellen och så finns det en tjockare variat av samma material som i liggunderlag och det hade funkat klockrent även i "MOUT" som du pratade om.

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
Råkade handla en Gretsch Electromatic idag.

Bifogat

• www-audiofanzine-com_gretsch-electromatic-pro-jet-g5235t-w-bigsby.jpg
    www-audiofanzine-com_gretsch-electromatic-pro-jet-g5235t-w-bigsby.jpg
    46 KB · Visningar: 45
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2