"Det här köpte jag idag!"-tråden

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
En Iphone 4s :tummenupp
apple-iphone-4s.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Öh, det där var ju inte nån vidare manlig telefån :p

Så manlig det bara går att få förutom att köpa motorola eller annat smäck. Vatten- och stöttålig, precis vad man behöver när man har ett manligt jobb och inte sitter och fjollar på ett kontor hela dagarna :D

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Det går ju att deala ganska bra nu till vintern om man är höghadikappare. Ett vettigt järnset, typ Callaway x22 ligger på 3500kr. Driver runt 1500kr. Putter en femhunka och bag för en tusing. Då får man ändå vettiga grejer som man klarar sig länge på.

Själv ligger jag på 30 i Hcp och klarar mig ypperligt på mina järn-TM Burnerkopior för 1800kr, och jag kommer inte byta ut dem förrän jag är nere på singelhcp.

Ja klart det går att deala priser på golfklubbor nu, men endast på deras skitset som står på hyllan och som har fel längd på skaften, fel lie / loft osv för din sving så det är som att kasta pengarna i sjön xD

Det blev titleist AP2 smidda järn för min del samt titleist 910 d2 driver och 910 F fairway wood.

Provspelade dom idag, satan vad gött med smidda järn går att styra bollarna så jävla gött och det är skönt när man slår långt.

min järn 5 190 meter, driver 250-280 meter.

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Så manlig det bara går att få förutom att köpa motorola eller annat smäck. Vatten- och stöttålig, precis vad man behöver när man har ett manligt jobb och inte sitter och fjollar på ett kontor hela dagarna :D

Nä den är tjejig :-D
Den här är mer manlig då:http://www.google.se/m/search?site=images&source=mog&hl=sv&gl=se&client=safari&q=sonimson&sa=N#i=7

Komplett med vevladdare och allt om man får slut på batteri när man är ute och kör sin manliga tank ;-)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En hederlig gammal surförrti vart det att tackla vintervädret med. Nu får det fan ta & börja snöa! :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
sen att folk inte hör vad du säger är en annan sak..

anders funkar den där ordentligt att prata i?

Grymt jäkla bra att prata i faktiskt! Brorsan och tjejen har X10 mini eller vad fan de heter och man hör knappt vad de säger. Två polare har en varsin Motorola Defy som jag var inne på annars som jobbtelefon (stöt- och vattentålig den med) men jag hör knappt vad de säger när man pratar med dem. Nästan lika dåliga som en Ajfån, jag måste be personerna prata in i luren för att jag ska höra dem och när de gör det så funkar det bra.
Den här verkar alla höra mig bra i och jag hör dem bra också (förutom de med X10 mini, Defy och ajfån). Nu skiter jag förvisso i om jag hör dem eller inte, huvudsaken är att de hör mina order när jag domderar om dagarna :D

Batteritiden är väl sisådär, klarar nog knappt två dagar med mycket snack och sen Wifi och bluetooth påslaget och ljudbok 8 timmar och lite spotify på kvällen samt surf. Men det är väl smällar man får ta med en sån här modern tingest, de suger helt enkelt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA