"Det här köpte jag idag!"-tråden

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
stophemo_boxshot2.gif


Måste fasen fara till sjukan om inte det här näsblodandet slutar snart :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag köpte "mat" på McDonken för 116:- nu ikväll när jag avslutade mitt 15 timmar långa arbetspass med spackling, slipning och målning av tak.
Tillsammans med en stor whiskey & cola slog kalorimätaren i botten men det jobbar jag förhoppningsvis bort imorgon.
Beach 2013 ser oåtkomlig ut just nu med tanke på att alla jeans börjar bli för trånga och jag har fått gå upp en storlek på tröjor :gråta
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag köpte "mat" på McDonken för 116:- nu ikväll när jag avslutade mitt 15 timmar långa arbetspass med spackling, slipning och målning av tak.
Tillsammans med en stor whiskey & cola slog kalorimätaren i botten men det jobbar jag förhoppningsvis bort imorgon.
Beach 2013 ser oåtkomlig ut just nu med tanke på att alla jeans börjar bli för trånga och jag har fått gå upp en storlek på tröjor :gråta

Vad och hur mycket köper man på gylldene måsen för 116 spänn?
Jag handlar själv där ibland eftersom man snabbt kan få en ljummen pannbiffsmacka i näven att äta medan man kör.
Men att äta sig mätt där känns motbjudande.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag köpte "mat" på McDonken för 116:- nu ikväll när jag avslutade mitt 15 timmar långa arbetspass med spackling, slipning och målning av tak.
Tillsammans med en stor whiskey & cola slog kalorimätaren i botten men det jobbar jag förhoppningsvis bort imorgon.
Beach 2013 ser oåtkomlig ut just nu med tanke på att alla jeans börjar bli för trånga och jag har fått gå upp en storlek på tröjor :gråta

Du vet om att kläder krymper med tiden va?
 

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
IMG_3968.jpg

Fyndade ett par Triumph byxor som funkar att kedja ihop med jackan. 70% rea så 800:- :D
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vad och hur mycket köper man på gylldene måsen för 116 spänn?
Jag handlar själv där ibland eftersom man snabbt kan få en ljummen pannbiffsmacka i näven att äta medan man kör.
Men att äta sig mätt där känns motbjudande.

Ja du, inte mycket man får för pengarna direkt. En QP&co, en 6:a Mcnuggets, 2 cheeseburgare och sen plusmeny på det.
Det känns väldigt motbjudande att äta sig mätt där, det håller jag med om :( Men när man inte har ätit på 11 timmar så smakar till och med McDonken någorlunda ok.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ja du, inte mycket man får för pengarna direkt. En QP&co, en 6:a Mcnuggets, 2 cheeseburgare och sen plusmeny på det.
Det känns väldigt motbjudande att äta sig mätt där, det håller jag med om :( Men när man inte har ätit på 11 timmar så smakar till och med McDonken någorlunda ok.

Jag för kostdagbok för att ha koll på vad jag stoppar i mig. Mitt dagsintag skall ligga på ca 2000 kcal (då går jag sakta ned i vikt). Knapprade in en liten fryst pizza igår. KABOOM: 1000 kcal innehöll den. Vågar inte ens tänka på hur mycket ryggfett den där måltiden bidrar med!

Tror du är typ 10 år yngre än mig. Snart blire dax att lägga om kosten grabben :7peta
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja du, inte mycket man får för pengarna direkt. En QP&co, en 6:a Mcnuggets, 2 cheeseburgare och sen plusmeny på det.
Det känns väldigt motbjudande att äta sig mätt där, det håller jag med om :( Men när man inte har ätit på 11 timmar så smakar till och med McDonken någorlunda ok.

Jag förstår dig, men skulle nog inte klara av det själv.
En tvättäkta, svensk husmanskostmåltid hade passat bättre (Kebab i bröd och en lättöl).

BTW: Jag kan fortfarande använda samma kläder som när jag slutade skolan.
6 kg+ på 25 år.
Bragging rights to me.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
saab projektet.jpgnew_saab_2012.jpgEn gammal Saab 92:a från 53. Vinterprojektet som ska likna den photoshippade bilden. En gsxr1000 motor ska mottmonteras i den och bakhjulsdrift konverteras:).
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top