Mordecaien
Can do!
Måste fasen fara till sjukan om inte det här näsblodandet slutar snart
Jag köpte "mat" på McDonken för 116:- nu ikväll när jag avslutade mitt 15 timmar långa arbetspass med spackling, slipning och målning av tak.
Tillsammans med en stor whiskey & cola slog kalorimätaren i botten men det jobbar jag förhoppningsvis bort imorgon.
Beach 2013 ser oåtkomlig ut just nu med tanke på att alla jeans börjar bli för trånga och jag har fått gå upp en storlek på tröjor
Jag köpte "mat" på McDonken för 116:- nu ikväll när jag avslutade mitt 15 timmar långa arbetspass med spackling, slipning och målning av tak.
Tillsammans med en stor whiskey & cola slog kalorimätaren i botten men det jobbar jag förhoppningsvis bort imorgon.
Beach 2013 ser oåtkomlig ut just nu med tanke på att alla jeans börjar bli för trånga och jag har fått gå upp en storlek på tröjor
Du vet om att kläder krymper med tiden va?
Vad och hur mycket köper man på gylldene måsen för 116 spänn?
Jag handlar själv där ibland eftersom man snabbt kan få en ljummen pannbiffsmacka i näven att äta medan man kör.
Men att äta sig mätt där känns motbjudande.
Ja du, inte mycket man får för pengarna direkt. En QP&co, en 6:a Mcnuggets, 2 cheeseburgare och sen plusmeny på det.
Det känns väldigt motbjudande att äta sig mätt där, det håller jag med om Men när man inte har ätit på 11 timmar så smakar till och med McDonken någorlunda ok.
Ja du, inte mycket man får för pengarna direkt. En QP&co, en 6:a Mcnuggets, 2 cheeseburgare och sen plusmeny på det.
Det känns väldigt motbjudande att äta sig mätt där, det håller jag med om Men när man inte har ätit på 11 timmar så smakar till och med McDonken någorlunda ok.
View attachment 371544
Fyndade ett par Triumph byxor som funkar att kedja ihop med jackan. 70% rea så 800:-
Det satt ju kvar när han stängde av maskinen?Bara jag som ser hur yxbladet släpper från fästet och träffar snubben i pannan?
I fantasinDet satt ju kvar när han stängde av maskinen?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|