"Det här köpte jag idag!"-tråden

i-are-baboon

100kg Fitnessfjolla
Gick med
27 Sep 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -00 (Såld) Triumph Speed Triple -05
Gårdagens inköp
inköp.JPG

4L castrol GPS, 1 Oljefilter, 2L Färdigblandad glykol, 1par Alpinestars GP-Plus, 1 momentnyckel, 2kg Proteinpulver..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Efter att ha hört hur mycket en kamrats far fick betala till staten för en "Dagen efter" körning så tyckte jag att det var en rimlig investering.
Ja,jag vet att man inte ska köra dagen efter osv osv. Men om man känner sig fräsch och blåser grönt så..
6_big.jpg

Jag har exakt samma och det är jävligt skönt att ha den när det väl behövs. Nu mer vet jag också att man kan köra bil 1 timme efter att ha druckit 2 glas rött. Även om jag inte gör det, men jag vet att det går om det krisar...

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Bushido, nej den var förvånansvärt fin...end 1900 mil också, lätt lagd på vänster sida, fullt körbar, ska bli kul att sätta tänderna i! :tummenupp

IMG_1442.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bushido, nej den var förvånansvärt fin...end 1900 mil också, lätt lagd på vänster sida, fullt körbar, ska bli kul att sätta tänderna i! :tummenupp

View attachment 380964

Det var fan inte illa alls, tänkte mig att den skulle vara krockad, skuren eller något annat skit! Grattis då!:tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Massa prylar till hästen. Nu får det räcka, nu får han inget mer det här året. Han blir ju inte ens glad.. ;)

Har snart något bättre att komma med här i köptråden, med bild. :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Festool Sänksåg TS55-REBQ-Plus-FS
View attachment 381496

Sjukt bra grej alltså =)

//Kim

Den är grym, och Festools systainer-lösning likaså. Jag fick en offert på vad det skulle kosta att byta ut hela min maskinpark mot Festool rakt av men jag tror jag väntar ett tag... Drygt 90k vill de ha för prylarna och roligare kan man ju ha det...

_kim_

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
Yamaha R1
Den är grym, och Festools systainer-lösning likaså. Jag fick en offert på vad det skulle kosta att byta ut hela min maskinpark mot Festool rakt av men jag tror jag väntar ett tag... Drygt 90k vill de ha för prylarna och roligare kan man ju ha det...

Javisst är det bra prylar, men det kostar ju lite somsagt. Och det vart fan inga småpengar för din del att få allt bytt alltså !!!

//Kim

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...