"Det här köpte jag idag!"-tråden

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Nya bakdäck. Michelin pilot super sport 295x30 ZR19, ska bli kul att se hur de är jämfört med de Yokohama advan sport som sitter på nu.

Inte min bild men samma däck på samma fälg.

View attachment 386728

Har michelin pilot sport på min och jag har spinn hela 1, 2 o 3:an... har du kört vanliga sporten? Säg gärna till hur dom var för jag behöver bättre grepp! :)
 

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
Skaffade ett lås idag då jag ska parkera i Sthlm dagtid hela sommaren:
Detecto+8077+Milieu+3.jpg
Abus 8077, jävlar vad högt det tjöt... Efter allt jag läst på nätet så blev jag väldigt förvånad över hur högljutt det var.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Nya bakdäck. Michelin pilot super sport 295x30 ZR19, ska bli kul att se hur de är jämfört med de Yokohama advan sport som sitter på nu.

Har dom släppt "N" märkta Super Sport nu? Jag tittade på att köpa Super Sport till min bil, men de finns inte i rätt däckdimensioner bak. Har bara hört gott om dem.


Har michelin pilot sport på min och jag har spinn hela 1, 2 o 3:an... har du kört vanliga sporten? Säg gärna till hur dom var för jag behöver bättre grepp! :)

Gå in och kolla på diverse utländska motor forum så kan du få veta vad folk tycker om Super Sport vs Michelin PS2. Här kan du läsa en test:

http://www.motortrend.com/features/...g_the_michelin_pilot_super_sport/viewall.html
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tycker de ser som ett par hovar. Kanske det som är grejen?

Ja, men det tycker jag med. :) De är ju inte snygga någonstans, bara udda och sjukt coola. Sista paret som fanns kvar. Kostade 29 dollar, så det är klart jag slog till. :)
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ja, men det tycker jag med. :) De är ju inte snygga någonstans, bara udda och sjukt coola. Sista paret som fanns kvar. Kostade 29 dollar, så det är klart jag slog till. :)

Hur hög är sulan? Jag kanske skulle skaffa ett par, korta killar är ju så avtändande enligt vissa. :rolleyes:
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hur hög är sulan? Jag kanske skulle skaffa ett par, korta killar är ju så avtändande enligt vissa. :rolleyes:

Killar i glittriga högklackat är nog inte mycket bättre.. ;) Men sulan är 6 cm, klacken 11, så man blir hela 17 cm längre. :)
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Ett st Kawasaki kx 250 av äldre modell!
Roligt med lite crossåkning också bara jag hittar några att åka med kring Tullinge!
Skall ju finnas många fina endurospår i skogarna runt bulten!
Nån som har några tips?
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top