Strongliquid
Gudomlig sporthojare
En Carl Gustaf 1900. I vänsterutförande.
F-n, en paddel!!! Till kanoten!!!!
Ahlsell säljer. Grossist där företag med konto kan handla.När jag jobbade som mekaniker på 80 talet var det en av gubbarna som hade något liknande i sin vagn, man satte typ en 10mm nyckel på skaftet och vevade.
Ingen visste var den kom ifrån och han vaktade den med livet som insats.
ALLA ville ha ett sånt skaft.
Det fanns en givare som var jävligt svår att komma åt, och när man hade lossat den med ett annat skaft kunde han veva loss den på sekunder.
Med ett tätstegat spärrskaft kunde man kanske dra den tre klick och då fick man hoppas att givarenen gick så trögt att den inte backade med spärrskaftet...
Helt klart en livräddare, men förmodligen lätt att dra sönder, så lossa sakerna med ett annat verktyg.
Vem säljer Ironside?
Ahlsell säljer. Grossist där företag med konto kan handla.
Du kan köpa Stanleys variant på flera olika ställen oxå, Volvo121.se t.ex.Vem säljer Ironside?
Du kan köpa Stanleys variant på flera olika ställen oxå, Volvo121.se t.ex.
Har för mig att de har 1/4" och 1/2" förutom 3/8"
3/8 in Drive Rotator Ratchet | STANLEY
The Stanley Rotator Ratchet 3/8" is a great tool that features unique twist handle technology for a zero-degree twist arc swing and better accessibility in tight spaces. The ratchet has a quick ...www.stanleytools.com
Hmm, sån där har man nytta av ibland ja... Och en del andra specialverktyg. Det börjar bli en liten samling efter alla år med mekande.
K-Rauta har också Ironside.När jag jobbade som mekaniker på 80 talet var det en av gubbarna som hade något liknande i sin vagn, man satte typ en 10mm nyckel på skaftet och vevade.
Ingen visste var den kom ifrån och han vaktade den med livet som insats.
ALLA ville ha ett sånt skaft.
Det fanns en givare som var jävligt svår att komma åt, och när man hade lossat den med ett annat skaft kunde han veva loss den på sekunder.
Med ett tätstegat spärrskaft kunde man kanske dra den tre klick och då fick man hoppas att givarenen gick så trögt att den inte backade med spärrskaftet...
Helt klart en livräddare, men förmodligen lätt att dra sönder, så lossa sakerna med ett annat verktyg.
Vem säljer Ironside?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |