Raderad medlem 51742
Guest
Hur stor är placeboeffekten?
Snabbaste lättningen måste ändå vara ett besök hos Dr Lave Mang. Lätt 1 kg på några sekunder.Helt jävla onödigt skrot men ändå så nödvändigt. O jag har råd.
View attachment 481200
En påse titan skruv?
Snabbaste lättningen måste ändå vara ett besök hos Dr Lave Mang. Lätt 1 kg på några sekunder.
Vette fan om man skall ha titan o rostfritt i bromsskivebultar med låg töjbarhet o sen spreck...Till bromsskivorna fram? Ofjädrad vikt
Låter som något han kunde servera!Var det inte Johansson eller vad han heter här på forumet som sålde lättningskit?
En flaska kranvatten från Östersundstrakten med Cryptosporidium i...
Klipper du av 12 st m6 grade5 titan kragskruv när du bromsar, då bromsar du mer än vad naturlagarna tillåter. Lägg in video snutt när detta sker det lär vara spektakulär avslutning.Vette fan om man skall ha titan o rostfritt i bromsskivebultar med låg töjbarhet o sen spreck...
Vanligt töjbart stål helst
Och båda hjälper till att lätta fordonet, hojen väger mindre, plånkan blir tunnare...Och hojen!
Folk i min närhet började byta skoter så då sålde jag i ren impuls min också för att byta vilket jag i efterhand ångrade.
nåja! nu är man skoterägare igen. Blev en Sidewinder med 250Hk MCXpress kit så den ska nog röra på sig rätt bra.
Bra för klädkontot när man saknar torso!Fick ett par nya Blåkläder på söndag, tack tack, galet bra komfort
1522
Vad används den till?Japp. Fairbairn-Sykes. Nyproduktion med bra kvalitet på stålet.
Det är en stridskniv... Främst mot mjukdelar.Vad används den till?
Schysst. Vad har man den till, avfånga vildsvin?Det är en stridskniv... Främst mot mjukdelar.
...eller annat (orcher?) bra komplement till mora2000 och ka-bar.Schysst. Vad har man den till, avfånga vildsvin?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|