Var han bra på att springa? Långa underben gissar jag....eller annat (orcher?) bra komplement till mora2000 och ka-bar.
(men faktiskt så var det en snubbe i SAS som jagade hjort med sådan, enbart, men det tillhör undantagen)
Var han bra på att springa? Långa underben gissar jag....eller annat (orcher?) bra komplement till mora2000 och ka-bar.
(men faktiskt så var det en snubbe i SAS som jagade hjort med sådan, enbart, men det tillhör undantagen)
Jag gissar på väldigt väldigt tyst och med vinden mot sig...Var han bra på att springa? Långa underben gissar jag.
Köpte ett par nya skidglasögon eftersom de ordinarie glasögon jag köpt som jag inte behövde inte får plats i mina gamla skidglasögon så nu är mina glasögonköp senaste två månaderna uppe i sjutton tusen. Vad var det där med laser i fejset, prisvärt va?
Enligt dottern är mage högt rankad när representanter för det täcka könet bedömer oss, inte tjockmage då.Ja men det är väl sen gammalt? Det enda brüdarna tittar på är ass, slangvinda och skostorleken avslöjar ju hur många tum.
Enligt dottern är mage högt rankad när representanter för det täcka könet bedömer oss, inte tjockmage då.
Ja men det är väl sen gammalt? Det enda brüdarna tittar på är ass, slangvinda och skostorleken avslöjar ju hur många tum.
De är juh skottsäkra!Jo men det är väl ömsesidigt, jag undviker också gravida.
Jag känner också ett par väldigt nöjda laserpersoner.Det går absolut att räkna hem ekonomiskt, men den stora vinsten är ju att slippa glasögon/linser
Dom jag känner som har lasrat har bara ångrat att dom inte gjort det tidigare
Undvik Lasik eller Lasek metoden, eller vad de nu heter.Jag känner också ett par väldigt nöjda laserpersoner.
Men eftersom min glasögonförsedda ögonöverläkare till svägerska har sagt att inga ögonläkare lasrar sig så har jag inte gått vidare med mina laserfunderingar.
Värme...Vad gör rören i en CD spelare?
Värme...
De sitter där för att audiofiler ska betala 10ggr så mycket för prylen.Jag frågade för att jag läste om en som hade köpt en rörbestyckad hörlursförstärkare som fungerade precis lika bra om man tog rören ur socklarna....
Där satt dom bara för värmen och mysbelysningen
Dom sitter i DA omvandlingenVad gör rören i en CD spelare?
??? Bara för du skrev detta så ryckte jag ur rören när musiken skulle spelas.Jag frågade för att jag läste om en som hade köpt en rörbestyckad hörlursförstärkare som fungerade precis lika bra om man tog rören ur socklarna....
Där satt dom bara för värmen och mysbelysningen
Finns runda ocksåView attachment 481432
3 mm. Bästa jag någonsin använt. Sitter som klistrat i handen.
Varför rimmar plektrum på rektum?View attachment 481432
3 mm. Bästa jag någonsin använt. Sitter som klistrat i handen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|