Flygfän.Kanske en dum fråga, men vad andvänder man en saltbössa till? Salta maten på håll? Skjuta Björnligan när de kommer för att göra inbrott i Pengabingen?
Flygfän.Kanske en dum fråga, men vad andvänder man en saltbössa till? Salta maten på håll? Skjuta Björnligan när de kommer för att göra inbrott i Pengabingen?
Japp. Ett kul sätt att göra sig av med flugor, getingar och annat oknytt ...Flygfän.
Precis. Finkornigt bordssalt är bäst. Och på ganska kort håll... Lasern hjälper med siktet.OK, så som en liten hagelbössa med salt då? För jag misstänker att det blir en utmaning att skjuta en fluga med en saltkula?
Fina bilder.Hämtade ut boken idag - ren porr - "hur man kopierar en legend"!
View attachment 483801View attachment 483802View attachment 483804
Finns mängder med fina bilder, men ganska dyr bok. Hursomhelst - träfracken har inga fickor så det är bara att tömma kassakistan. Även ganska mycket text, om Hondas historiska racingmaskiner, förare, om projektet att ta fram kopiorna och de lyckliga ägarna (som definitivt har en större plånbok än jag har....)Fina bilder.
Har alla sett Millyards kopia?Hämtade ut boken idag - ren porr - "hur man kopierar en legend"!
View attachment 483801View attachment 483802View attachment 483804
Alla hans byggen är imponerande, framförallt mtp de förhållandevis enkla maskiner o verktyg han har till förfogande.Har alla sett Millyards kopia?
Finns den som ljudbok?
Jag har bibliotekskort.
Dunst hagel..Precis. Finkornigt bordssalt är bäst. Och på ganska kort håll... Lasern hjälper med siktet.
Fattade jag rätt det krävs 2 Yamaha motorer för att bygge en Honda klon.Alla hans byggen är imponerande, framförallt mtp de förhållandevis enkla maskiner o verktyg han har till förfogande.
Brudarna kommer kasta fittan efter dig när du rullar upp med den värstingen.
Menar du verkligen det eller skojar du?.Brudarna kommer kasta fittan efter dig när du rullar upp med den värstingen.
Köpte inte du en ny MG?Menar du verkligen det eller skojar du?.
Bilen skall rulla från A till B, hur den ser ut skiter jag i bara det vesäntliga funkar.
20,000 är max vad jag betalar för en bil.
Kombin gav jag 19,000 för den hade rullat 10, 000 mil nu 21,000 o inget större, billiga mil med bara olja filter o ett gäng bromsbelägg
Bra val.Jo så var det, men när ena säljaren sa att den var i Sverige o är klar om 3 veckor, 3 veckor senare säger nästa säljare att den har ej kommit. Då rev jag köpepapprena o tackade för mej, opfveveln får rulla vidare, MG5, n had kostat mej ca 160,000 på 3
år o det är det inte värt att åka bil, min är ju e. Euro6 så den är så ren o fin i avgaseriet där bak.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|