Tackar!
Du vet att du får rabatt hos fällkniven och terräng med tjänsteleget?
Vad gäller nybörjarkurser är det precis likadant i Malmö trots att det brukar köras betydligt fler tillfällen här, det gäller att hänga på låset tidigt på våren och anmäla sig. Sedan har ni ju http://www.aterra.se/ däruppe som bla driver surfskikurser och brukar ha prova-på-dagar. Dessutom kör Leif Alfa, bara en sån sak ;-)
Eller hojen!?
Nifty. Jag gillar inte sladdlösa saker, batterierna konspirerar emot mig och börjar alltid dö när jag är mitt uppe i en bossfajt eller nåt.
Ska man snacka stridskniv för gröna firman så har jag testat Kabar USMC, Svenska F1a och Srk. Kan säga så att ska man bända så är srkn oslagbar, kabar kniven är otymplig lite som ett mindre svärd. Absolut smidigast är utan tvekan F1an.
Helt rätt Cold Steel!SRK, det är Cold Steel eller hur?
Håller med om Fällknivens produkter. Väldigt fina. Dyra, men man får ju oftast vad man betalar för.
Fick förmånen att testa större delen av Gerbers sortiment för ett par veckor sedan. Kan säga att LMF Infantry kändes väldigt grov på alla sätt och vis och inte på ett positivt sätt grov.
Helt rätt Cold Steel!
Har inte hårdtestat den men har klämt och känt på infantry kniven och delar din uppfattning där, kändes väldigt grov.
Iom att man ibland har en tendens att ha mer grejer på sig än man behöver så har jag faktiskt börja ha en enkel fällkniv med mig i byxfickan ist för en bajonett till kniv. Visst vid byggande av bivak, kvista en stam osv då är en större kniv kanon men oftast räcker det med en mindre vid enklare jobb.
Fällknivens F1 eller H1
Jag har då aldrig hört om att ngn har fått träna med kniv i stridssyfte.
Har aldrig Kört eller ägt en Enduro (jo en Drz 400 men enduro Hm Nää). Så då tänkte jag att en sån vill jag ha, Har kört och Kör Mycket gata men bara kört cross i ungdomen men det var mest på parkvägar (aj aj) samt lite grus gropar så man har ju Noll koll , men har alltid varit sugen på en Riktig Enduro då blev det en sån här View attachment 392826 (501a)-13. jaa lite överkurs att köpa det största men har hört så mycket gott om den samt att det sägs att den skall vara Rätt snäll Blir mest grusturer o lite lättare Enduro så det blir säkert bra. Hämtas på onsdag Hua va dagarna går Låångsamt
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|