Starstriker
Som man googlar får man svar
Om den är bra har jag ingen aning om men jag såg att Campadre säljer parka-modellen för 2799:- idag.
Perfekt! Klippte till på en röd
Om den är bra har jag ingen aning om men jag såg att Campadre säljer parka-modellen för 2799:- idag.
Har en kollega som hårdtestat ett par olika modeller av 5:11 och han är supernöjd dock så ska tydligen sulan vara i hårdaste laget.Okej. Tips på några som håller bättre då? Nu jobbar jag iofs inte som väktare längre men bra kängor är ju alltid intressant
Senast köpte jag ett par 5.11 gore-tex/skinn men de har inte hållit i närheten lika bra. Utsidan är fortfarande skaplig men fodret slets ut i hälen ganska snabbt och det är ju aldrig särskilt bekvämt.
Det verkar vara lite varierande kvalite, då de givetvis finns folk som får dom att hålla efter hårt användande också.Ok. Bristfällig kvalitet för yrkesfolk men ändå ett bra val för vanligt folk? Tolkar jag dig rätt?
Än har jag bara testat dom lite men är väldigt nöjd. Får ser hur du ser ut efter vintern.
Har en kollega som hårdtestat ett par olika modeller av 5:11 och han är supernöjd dock så ska tydligen sulan vara i hårdaste laget.
Det verkar vara lite varierande kvalite, då de givetvis finns folk som får dom att hålla efter hårt användande också.
Jag lät kanske lite väl negativ i mitt förra inlägg, min sammanfattade mening är att det är den skönaste kängan jag har använt och gått i nåt längre trots sin höga vikt, när mina är så trasiga att ja inte kan använda dom mer så lär jag förmodligen köpa ett nytt par. Sen kan dom gå sönder men du kan också ha tur och dom håller.
Ett par tips du kan tänka på:
*Smörj in gummilisten längst ner på kängan med lämpligt medel då den torkar väldigt lätt och spricker
*Använd endast meindels egna kängvax då goretexen funkar dåligt ihop med andra fabrikat
Hur stället du dig i diskussionen mellan vax och fett? Körde säkert en halv burk vax innan ibruktagande. Gummi borde man väl köra fett på?
Efter en vecka med Sony Xperia Z1:Blir intressant att se om du kan hantera den
Hur stället du dig i diskussionen mellan vax och fett? Körde säkert en halv burk vax innan ibruktagande. Gummi borde man väl köra fett på?
Efter en vecka med Sony Xperia Z1:
Den är ju grym, betänk att jag har haft åtta iPhone på raken endast med ett litet inhopp av en Samsung Galaxy Note2.
Google Play känns rörigare än iTunes, detta helvetesprogram, men jag vänjer mig nog, no more Apple iaf.
Klart slut.
Well, jag började ju 2007, sen har det tappats och dödats i omgångarHur i blåsvedda hela helv...har du gjort av med 8 iphones?
Efter en vecka med Sony Xperia Z1:
Den är ju grym, betänk att jag har haft åtta iPhone på raken endast med ett litet inhopp av en Samsung Galaxy Note2.
Google Play känns rörigare än iTunes, detta helvetesprogram, men jag vänjer mig nog, no more Apple iaf.
Klart slut.
8 iPhone ? Har bara kommit 6 modeller vad jag vet.
X-akt.Man kan ha samma modell mer än en gång.
60 kubikmeter markisolering. Nu jävlar kan jag både isolera källaren OCH bygga pontoner till flytbryggan.
Det enda tråkiga är att det tog avsevärt mycket mer plats än vad jag hade räknat med och de var inte lätta att flytta heller. 8 buntar om vardera 10st 250mm skivor med måtten 1200x2500. Passar perfekt i det lilla släpet men det blir ganska högt...
Men kan det verkligen stämma att en skiva på 1200x600x200 kostar 330:-/styck
http://www.vellingetravaror.se/produkt/cellplast-jackon-super-eps-80/#.UmVqSxBz69w
View attachment 393666
Näe, men hon är norskaHeter hon Perikla?
Näe, men hon är norska
Jag var tillsammans med en norska som bodde i Halden en gång, jäkla pendlande varje helg.Vad förvånad hon skall bli när ölen smakar gott då! Ringnes-schmingness
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|